vraag duo wagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by music4life, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

mijn excuses als deze vraag dubbel was...

maar ik zit te denken wie heeft er een idee
    wat een goede duo wagen is,,voor een baby en een kleuter! ivm met onze 2e babywens kan ik al een beetje rondneuzen:p

2. Joss

Joss Lid

Mar 9, 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Wij zijn zwanger van een tweeling en hebben gekozen voor de Easy Walker. Deze kan je ook heel goed gebruiken wanneer je twee relatief kleine kinderen hebt die beiden nog gebruik maken van de wagen. Het voordeel van deze wagen is dat ze naast elkaar zitten en niet zoals vele wagens achter elkaar. Klik hier voor info. Deze zijn ook tweedehands verkrijgbaar via marktplaats.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    De easywalker heb ik als leenwagen gehad omdat de onze lang levertijd had maar ik was blij dat weg was pff wat een groot onding. Ieder z'n eigen maar ik was blij dat ie weg was.

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb de kees duo en ben er onwijs tevreden over. hij is makkelijk in en uit te klappen en ik zet weleens de maxicosi erop (kan eigenlijk niet hoor)
    maar die zit goed klem

5. suusvdw

suusvdw Actief lid

Jun 25, 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Ik heb zelf ook de easywalker duo gekocht. Dit omdat dit een van de enigste duo wagens is waar ook een maxi cosi op kan. Ik weet dat we bij de eerste heel vaak de maxi-cosi op de kinderwagen zette. Ook zit hier een wiegje bij. Ik ben niet zo kapot van de babynestjes.
    Hij is inderdaad wel wat groot, maar ja dat zijn de meeste duo wagens, of je moet een phil en ted kopen. Maar dat moet je ook weer iets vinden.
    De easywalker kan gewoon door de deur. Mij lijkt het ideaal.

Share This Page