indien jullie nog babyspulletjes ehbben en deze gratis of voor een laag prijsje weg doen houd ik mij aangevolen. mijn broertje en schoonzusje krijgen een kindje maar zijn niet in de gelegenheid om dat allemaal op te brengen.
Dank je wel! misschien even wat meer info. ze krijgen een kindje maar wonen bij haar ouders thuis. alle kosten komen op mijn broertje neer dus ik wil hem zo veel ik kan helpen.
ik zal eens kijken of wij nog wat extra hebben. we hebben sowieso al een standaard voor een badje. Het is niet een van de nieuwste maar het is er een.
Ff een andere tip. Het seizoen van de kindermarkten begint weer. Bijv. op koninginnedag. Dan heb je voor een paar euro echt mooie leuke spullen die normaal veel duurder zijn. Echt de moeite dat ze daar gaan kijken. Moet je trouwens we op tijd zijn 's ochtends.
Weet je of zij een jongen of meisje krijgen? Wat hebben ze nog nodig?heb hier zeker kleertjes enzo liggen die ze wel mogen. Laat ons weten...
Ze is nog niet zo ver dus ze weten nog niet wat het wordt, willen ze ook niet weten. ze gokken een meisje maar dat is dus nergens op gebaseerd.
als ze nog niet hebben, dan heb ik wel een maxi cosi met verkleiner en warme voetenzak voor 25 euro inclusief verzendkosten. kleur zwart met een beetje wit , dus kan voor jongen en meisje
foto's staan in mijn album, maxicosi is zwart met een beetje wit, de verkleiner ook. de voetenzak is neutraal zwart met een gladde buitenkant en een heerlijk zachte binnenkant. totaal geen verplichting natuurlijk! maar laat je wel even weten of het wel of niet doorgaat?
Voor goedkope kleding en rompertjes in zeer nette staat: http://www.budgies.marktplaza.nl Zij verkopen ook speelgoed,slaapzakken, slofjes, mutsjes etc. Succes ermee!
Ik heb nog een ikea commode die gratis weg mag. Het is wel een hele simpele, maar handig voor bijvoorbeeld de badkamer. Hij is als nieuw
ik heb een aquasit ongebruikt liggen. Heb ook nog wel rompers en andere kleertjes. Mag gratis opgehaald worden! Als Ymke morgen wakker is zal ik de kasten eens doorspitten, want er ligt wel meer ongebruikt spul!
zeg maar waar ik het op zal kunnen halen en ik kom het halen! meiden die mij al geholpen hebben: ontzettend bedankt! Wat betreft kleertje in de kleinste maatjes zitten ze wel goed. Een buggy hebben ze nu, een mobieltje maar zoek er nog eentje, en misschien een wiegje en kinderwagen maar dat is nog een twijfel. verder hebben ze alles nog nodig dus als jullie nog wat hebben voor een zacht prijsje hoor ik het graag.
Hoe ver wil je er voor rijden dan? Misschien dat ik je (broer) ook nog ergens aan kan helpen voor een leuk bedrag... Pb me even, want ik volg het topic niet. Racebabe