Hallo dames, Ik zou graag willen weten waar ik een luiertas van het merk LIEF! kan kopen? Op de website zelf heb ik niets kunnen vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Bij de webwinkel van Lief! zelf. http://www.liefwinkel.nl/kleding.asp?Gr ... kleding=10 Gewoon op de site van Lief! op 'Lief! webwinkel' geklikt.
WOW, 130 euro voor een luiertas! Ik vond de 40 die ik had uitgegeven al ruim.... Hij is wel superleuk!
ik vond het wel een leuke tas, maar de kwaliteit en handigheid vond ik geen 130 euro waard! Kijk daar even goed naar in de winkel! maar.. leuke tas..!
ik heb er eerst zelf 1tje gemaakt en later 1 bijgekocht voor 12,95 bij de trekpleister ....130 eurie ?...in geen 130 jaar ...(ze zien er wel leuk uit trouwens)
Ze zien er super uit, maar 130 euro? Dat vindt ik echt veel te duur. Ik vind m'n kitchkitchen tas ook errug leuk en bijna 100 euro goedkoper.
Ik zou er wel 130 euro voor betalen, mijn Oilily tas koste bijna hetzelfde (hij was in de uitverkoop, dus goedkoper). De luiertas ga je wel dagelijks gebruiken, en dan vind ik dat naast de handigheid hij er ook leuk uit moet zien. Voor mezelf heb ik ook altijd tassen van Oilily, en nu ook weer gewoon een gekocht. Geen speciale luiertas, maar wel een formaat groter dan mijn gewone tas (nu de weekender) om dat er ook luiers en aankleedmatje enzo mee gaan. Op deze manier kan ik de tas ook nog voor mezelf gebruiken na de luiertas-periode! Wat ik een nadeel vind aan de LIEF tassen is dat ze van stof zijn aan de buitenkant. Als je er perongeluk een keer met een vuile luier tegenaan komt (ik zeg maar wat) is het er lastig af te halen. Ik heb daarom wel gekozen voor een tas die je met een doekje makkelijk af kunt nemen.
oei, dat is inderdaad duur zeg! Ze zijn erg leuk maar ik zou het er ook niet voor over hebben. Ik heb bij onze kinderwagen (joolz bloom) de passende luiertas gekregen en die vond ik al zo duur! (ik geloof 79,-)
Ze zijn inderdaad wel vreselijk aan de prijs. Dat terwijl andere producten van lief wel weer wat gunstiger geprijsd zijn. Vind de trappelzak bijvoorbeeld niet zo duur. (was 25 eurie geloof ik) Nou ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit ervan...