Hallo, Wie van jullie waar ik ergens een hoesje kan kopen om over de speentjes te doen. Vind het namelijk niet fris als die dingen in tassen en door het huis zwerven en vervolgens in het mondje van mijn baby moeten. Ik heb nu dyfax speentjes in huis gehaald, in de hoop dat onze kleine baby deze gaat accepteren.
volgens mij heb ik die bij de hema gezien.. maar zeker weten doe ik dat niet meer hoor.. hier gelukkig geen speen kindje..
hema heeft ze, prenatal ook. je kunt ze ook op internet kopen bv bij babydump, die heeft hoesjes van difrax.
Hema, Prenatal, Babypark, Babydump.. Ik heb er zelf een van Nuby via babydump. Erg handig, passen 2 speentjes in!
Ik kreeg ze er gewoon bij toen ik ze kocht (Avent) Meestal zitten ze al in een hoesje. Maar hier slingeren ze ook rond en vallen tientallen keren per dag. Tja, je kan toch niet alles steriel houden voor zon kleintje en dat s ook niet gezond
Ik heb tutten van Bibi en die zitten al in een hoesje, wel handig.. Ik maak ze wel vaak zuiver met zo een doekje en steriliseer ze vaak want het slingert idd veel rond