Wij willen graag Disney accenten in ons kamertje terug laten komen, en nu had ik opeens een idee: Kan ik een muziekdoosje in een knuffeltje doen? Demt dat het geluid niet? En als dit dus mogelijk is, hoe ga ik dan het best te werk? Ik wil het gewoon met de hand doen aangezien ik geen machine heb... Hoe ik zat te denken: Knuffeltje tussen de beentjes open maken, beetje vulling eruit halen om zo plaats te maken voor mn muziekdoosje, muziekdoosje erin en dan dichtnaaien? Kan iemand me vertellen of dit DE manier is
Gaat prima! Zo heb ik het voor mijn dochter ook gedaan. Ik had een muziekdoosje met trekkoord. Het trekkoord hangt uit het knuffeltje.
je kan die trekmuziekdoosjes gewoon loskopen en dan in jou knuffel van keuze doen. een muziekdoosje die je hebt liggen weet ik niet... hoe moet je die aandoen?? als dit door beweging van het dekseltje gebeurt dan denk ik het niet
Nee ik heb het inderdaad over een muziekdoosje met trekkoordje. Maar dat is dus gewoon te doen ?? Mooi! Kan ik dit weekeind mn eigen muziek-knuffeltje maken voor mn dochtertje!
Succes ermee, komt vast helemaal goed! Het is zo leuk om dingetjes voor je meisje te maken. Ik heb ook nog schilderijtjes en versiering voor de vensterbank gemaakt.
Het lukt me niet om de foto's hier te plaatsen, maar ik heb ze eerder op dit topic geplaatst: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/353106-schilderij-babykamer.html Ze staan op blz 1 en 2. Ik heb het muziekdoosje in zo'n schaapje gedaan. Veel plezier met dingen maken!
Ik heb er zelf een gemaakt! Die je in de winkels kunt kopen hadden net niet wat ik zocht! Dus denk dat het in een knuffel ook heel goed werkt! Bekijk bijlage 253431
Ik had net je kamertje gezien, was me niet opgevallen dat dat hartje een muziekdoosje was. Zeker heel leuk!
Wij willen oko graag disney accenten terug laten komen in het kamertje. Welke ideeen heb jij zoal? Ik heb nog niet zoveel inspiratie. We gaan deze zomer weer naar disney om inspiratie op te doen
Oh leuk Flashyfly! Wij willen dat doormiddel van accessoires doen. Een staande mickey mouse klok, een schilderij, zelf ontworpen met naam van ons meisje op blokjes en daarom heen diverse disneyfiguren... (oeh dit klinkt vaag) Foto komt als hij af is. Ik wil dus van een disneyknuffeltje een muziekdoosje maken, een disneyfiguurtje als ... ik denk tinkerbell? Verder heb ik uit Disneyland de 7 dwergen (knuffels) gekocht. Heb ik een grote winnie de poeh. Dit wil ik eerst even gaan doen om te bekijken hoe het zal staan. (in ieder geval lekker allerlei disneyfiguren door elkaar heen de figuren die wij leuk vinden....) En of het niet te druk wordt. Maar dit zijn de plannen dus. Heb jij al enig idee hoe en wat?
Nee nog niet echt ideeen. Ik heb al een leuk mini en mickey-mouse beeldjes en een prachtig schilderij van Tink (maar die hangt nu in de woonkamer ) Ik wil ook met accesoires werken, geen disney behang ofzo. Een eigen knuffel als muziekdoos maken is een heel leuk idee! Verder inderdaad knuffels om t kamertje aan te kleden. Maar als t een jongentje wordt geen tink en prinsessen, dan gaan we voor de iets stoerdere disney figuren. Heerlijk om er nu al over na te denken. Ik hoop alleen dat t geen chaos wordt Ben erg benieuwd naar je schilderij! Xx
of een muurschildering voor de kinderkamer. We dachten aan een elfjesboom met tinkerbell voor een meisje of een lion king schildering voor een jongen