Hallo meiden, Ik heb een vraagje. Ik ben aan het rondkijken voor mijn ouders voor een origineel kado voor kerst van mijn zoontje naar zijn opa en oma toe. Ik lig sinds Februari in scheiding en ze hebben me door alles heen getrokken en zijn nog aan het helpen. Nu wil ik iets origineels kopen. Voor mijn moeder dacht ik al een naambedel met geboortesteen van de kleine. Maar mijn vader?? Iemand een idee? Bedankt alvast!!
Er zijn websites waar je vinger/hand/voet afdrukken in een bedel, ring of armband kan laten zetten.. Misschien is dat iets voor je Vader? Of draagt hij geen sieraden?
Die hebben ze helaas zelf pas gekocht. Jolanda misschien wel een idee ja, hij draagt niet snel juwelen maar zoiets misschien wel dan
Uw foto of logo graveren wij op sieraden en persoonlijke foto cadeau artikelen Met deze website heb ik contact gehad. Ik ga een bedel laten maken met de handafdruk van mijn zoontje. Staan een heleboel dingen waar je iets op kan laten graveren, misschien zit er iets voor je vader bij.. (ik weet niet of hij rookt, een zippo kan ook )