Peuter 3 jaar naakt op straat en met peper in de ogen gewreven door "ouders"

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Emo, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Snap het niet , hoe kan je dat nou een lief klein kindje aandoen :( breekt mijn hart als ik dat lees. Monsters zijn het zeker.

3. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Verschrikkelijk waar was Jeugzorg/kinderbescherming of peuterleidster enz.
    Ik heb er geen woorden voor!!!!

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bahbah! Wil het artikel niet eens lezen.

Maar super wat die ouders hebben gedaan! Ipv alles stiekem te doen zodat het kind nog jaren zal afzien zal het kind vanaf nu een heel andere omgang en betere toekomst krijgen.

Vies volk!

Edit, artikel gelezen. Hopelijk is het kindje niet teveel beschadigd. Arm kindje! :(

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.605
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn hart breekt iedere keer weer van deze berichten.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Die mensen zijn ziek. Als je tot zoiets in staat bent, ben je gewoon ziek en niet meer te redden.
    Levenslang interneren dat zooitje.

En hopelijk krijgt dat arme kindje een liefdevolle thuis :(

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

En je ziet zo vaak bij dit soort berichten (laatst nog dat jochie dat in deze vrieskou 15 uur op een balkon moest staan) dat het de partner van de moeder/vader is die het doet.

Kan er in de wet geen bescherming ingebouwd worden voor kinderen? Dat moeder of vader niet direct de hormonen volgt en gaat samenwonen met weet ik veel wat voor crapuul? Nu kan dat allemaal maar... vrijheid is een groot goed, maar niet als kinderen daar de dupe van moeten worden!

En als je geen verantwoordelijkheid wil: krijg verdorie dan toch gewoon geen kinderen!!

Een 'geschiktheidstest' (persoonlijkheid, stabiliteit, intelligentie) voor aanstaande ouders is echt geen overbodige luxe!

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ze is toch weggehaald? Ik denk dat zodra zoiets bekend wordt een kind per direct uit huis wordt geplaatst? Ik vind het ook echt weer onvoorstelbaar. Ook hoe vaak dit blijkbaar gebeurd! Dat er jaarlijks 40 kinderen in NL alleen al overlijden door mishandeling. Dat is er bijna 1 per week!!

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

40 kinderen per jaar door mishandeling alleen al in Nederland? Verschrikkelijk!

10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    In de link staat dat ze nog steeds bij haar moeder woont.
    Dat is sowieso ook onbegrijpelijk. Waarom woont ze daar nog? Waarom is ze niet meteen weggehaald? Waarom grijpen ze niet in?

Onvoorstelbaar.. Sommige mensen.. :x

11. Vlinder84

Ik heb het even opgezocht maar 40 per jaar was in 1997. Nu is het elke week 1. Minstens. Dus 52 per jaar. 52. Het duizelt me gewoon :(

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wat erg! Had niet verwacht dat er zoveel kindjes omkomen door mishandeling. Hier heb ik geen woorden voor, zo erg!

En dat meisje woont nu bij haar moeder? Sorry maar zoiets mag toch niet!? Is toch onmenselijk! Moeder heeft rechten en slachtoffer moet daar maar mee leren leven,...

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Waarom woont dat meisje nog bij haar 'moeder'???😱😱
    Dit kan toch niet waar zijn??!! 😩

14. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Bizar he? Wij wonen vlak bij Arnhem, ik zou het arme kind wel op willen halen en een veilige, warme liefdevolle plek kunnen en willen geven.....

Ik las ook dat de verslaggever die in de rechtbank was schreef "de moeder vind het maar vervelend dat er zo op haar gelet wordt" ;) gek he?

15. Vlinder84

Correctie, ik had het artikel over deze zaak elders gelezen en daar stond niet dat ze nog thuis woonde. Wtf. W. T. F. !!!

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Wat vreselijk zeg :( En hoe kan dit kind nog thuiswonen? Kan toch niet waar zijn?

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik word er ook zo boos en verdrietig van. Als je zo met je kind om gaat, breng het dan gewoon lekker bij mij. Ik zal ze liefde geven. ❤

18. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Bah, ik word hier heel heel verdrietig van. Ik heb zelf een dochtertje van 3 en vind het zo onvoorstelbaar dat er zulke mensen zijn..... Hoe kun je dat zo'n mupke aandoen???!!

19. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mag het misschien niet typen maar de 4 woorden die het eerste in me op komen zijn.

Kapot knuppelen die handel.

Vreselijk zeg. Zoiets mg gewoon nietngebeuren. Hoe kun je dat zon meisje aandoen vreselijk.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat verschrikkelijk! Inderdaad, waar is jeugdzorg in deze?! Waarom is het meisje niet uit huis geplaatst? Ik vind dit heel bizar, dit is toch op geen enkele manier zo te verantwoorden dat de ouders überhaupt nog iets over het meisje te zeggen mogen hebben. wie weet "helpt" het dat dit nu in de media is gekomen, ik hoop het voor het arme meisje...

Deel Deze Pagina