echte meisjes in de jungle, arme kippen

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by juenco, Mar 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Bah! Wat afschuwelijk!!

Die hysterische meiden moeten een kip slachten. Is dit entertainment???? Ze slaan mis, niet hard genoeg. Te ziek vind ik dit. Een kip slachten ok, maar dit vind ik echt zielig :(

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Sja, was geen leuk gezicht idd!

Maar jeetje wat een stelletje aso wijven bij elkaar zeg! Niet te geloven

3. choco23

choco23 Actief lid

Aug 6, 2009
    155
    0
    0
    vond het ook echt een overzet moment.

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Vondt het vreselijk om te zien, zat te kokhalzen op de bank. Arme kip, doe het dan in 1 keer goed.

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Euh... ik heb even een "huh wattuh?" momentje... Heeft er iemand een linkje of meer uitleg waar dit over gaat? :)

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Programma op rtl 5 "echte meisjes in de jungle" Ze moesten een kip vangen, slachten, plukken, en bakken. Ze lieten zien hoe ze die kip een klap op de kop gaven, en dan net niet hard genoeg, zodat dat beestje nog leeft.

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ah ok dankjewel voor de uitleg!
    Is niet goed te praten natuurlijk. Maar aan de andere kant...als je eens wist hoe er met kuikentjes omgegaan werd (mannelijke)

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    brr, ik kon er idd ook niet naar kijken. je weet idd dat als ze geslacht worden ze ook hun koppen eraf moeten hakken, maar om dat zo op tv te zien, en dan ook nog dat het niet goed gebeurd... vind het ook erg zielig!
    En idd wat een asowijven bij elkaar zeg. Die amanda ken ik nog uit de gouden kooi, maar blegh wat een zeikweif zeg. Zag dat ze volgende week flinke ruzie krijgt met eentje van dames in de dop ;).

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb t programma ook gekeken, maar tijdens dit stukje uiteindelijk toch gaan zappen, kón het niet meer aan zien hoor, bleh. Verder vind ik t wel grappig, wat een meiden zeg. 's Ochtends in de jungle eerst even de benen scheren en mascara opdoen, bij de vraag naar bekende surinamers noemen ze Oprah en Nelson Mandela en eentje had een reisfohn mee, met minder watt want dan slaan de stoppen niet door :D Hilarisch.

10. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    als ik dit zo lees ben ik blij dat ik het gisteren niet gezien heb!
    kan echt niet tegen dierenbeulerij!

wou het eigenlijk vandaag via uitzending gemist kijken, maar dat sla ik ook maar over..

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb even de andere kant opgekeken, maar voor de rest vond ik het wel een leuk programma! Die kippen moesten toch dood, alleen had het wel wat sneller mogen gebeuren.

En wat een mokkels, pppfft. Die Amanda, ordinaire trien.
    En volgende week bitchfigth! :$ Moest er nu al om lachen, wat een .........

Die Ymke vind ik trouwens wel een stoer mokkel, wel een beetje raar.... hahaha.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja die arme kippen...
    Ik vraag me toch altijd weer af waar ze die onderontwikkelde 'dames' vandaan halen whahah. Onbegrijpelijk gewoon!
    Hahah ja die bitchfight geweldig gewoon, die Amanda :D

13. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Zo ordinair, heb echt met volle teugen genoten. Gelukkig was hubbie niet thuis, die zou zo'n prgramma echt niet trekken. Ik vind het stiekem geweldig.

Ik ben nu al fan van Britt. Niet zo snugger, maar wel lief. (dat was die met de reisfohn). En die amanda, brrrr wat een akelige griet is dat zeg.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou, ze deden alsof het een hele domme opmerking was met de reis föhn, maar ze had in principe wel gelijk!

Dat met die 4 buiken op 2 handen vond ik wel hilarisch. Volgens mij is ze echt heel erg aardig. Maar dat accent... brrr.

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Kokos-water?! :$

MY GOD, wat een leuk programma zeg!
    Vooral Britt, en die andere met die krullen van dames in de dop die vind ik echt leuk!!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vond het wel een leuk programma, maar ik snap werkelijk niet waarom ze dat van die kip lieten zien.
    Heb hem ook op een andere zender gezet...........snap ook niet dat ze dat door een stelletje geiten laten doen. Als je het doet, doe het dan in 1 keer goed. Je kunt nagaan dat die meiden dat niet in 1 keer lukt en vind het onnodig om zo'n kip te laten lijden.

17. roeska123

roeska123 Bekend lid

Dec 28, 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik dacht, 1 keer kijken om te zien hoe dom die meiden zijn. nou dat was lachen!
    maar toen ze die kippen moesten doden, heb ik gezapt en niet weer gekeken. BELACHELIJK! ik vind dit veel te ver gaan. ik hoop dat het programma de dierenbescherming achter zich aan krijgt!
    had dan dan beest vooraf op een goede manier gedood dat ze alleen nog de rest hadden hoeven te doen.

18. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Die Britt moet echt haar mond niet opentrekken....wat een vreselijk accent heeft zij!!
    En ze is niet al te snugger maar volgens mij is ze wel een lief meisje verder.

Die Ymke is van Take me out en daar was ze al zo vreemd, die heeft een klap van de molen gehad volgens mij.

Michella, is volgens mij wel een leuk wijf..haha!

Amanda, ja ach moet je er van zeggen. Zag haar pas met stappen maar die vind zich heel wat hoor...bah bah!

Anna, heb ik regelmatig op feestjes gezien en die is ook nogal geil van zichzelf dan ;) maar volgens mij is ze verder wel oke!

En die andere meiden zijn een beetje saai vergeleken met de rest...maar ik blijf het zeker volgen....heerlijk dom programma met leuke uitspraken!! haha

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja Anna ben ik ook wel eens tegengekomen. Bleegh, komt me zo camera en media geil over. Bah.

20. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Is ze ook en op feesten loopt ze altijd in de meeste inimini kleding...dus bijna naakt eigenlijk ;) en met een witte neus hahahah!!

Share This Page