Hallo, Mijn zoontje ruikt na het slapen vaak een beetje naar vis uit zn mondje. Het is over zodra hij wat gegeten en gedronken heeft. Soms ruik ik het ook heel vaag in zn plas. Maar vandaag had hij een poepluier die zo walgelijk stonk dat ik echt bijna over mn nek ging. Het was ook halfom slijm, dus het is wel duidelijk dat er iets in zn darmen aan de hand is. Heeft één van jullie dit ook eens aan de hand gehad? Is dit normaal? Kan dit bij doorkomende tanden of kiezen horen? Of zeggen jullie: Naar de huisarts met hem...! Hij heeft geen koorts en speelt lekker. Ontbijt wel heeeeel slecht. Verder eet en drinkt hij goed. Hij lijkt iets meer dorst te hebben dan normaal... (Heb zo een afspraak op cb dus zal het daar ook vragen, maar heb niet altijd het gevoel dat ze weten wat ze doen...)
Mijn zoontjes onlasting heeft nooit lekker geroken, En oud melk ruikt ook niet zo lekker ze mond.. + volwassenen ruiken ook niet altijd even lekker uit hun mond in de ochtend.. lijkt mij niet iets om je zorgen over te maken maar als je het niet vertrouwd naar de Ha
Mijn dochter heeft soms een beetje een muf luchtje uit haar mond wanneer er weer een tand doorkomt. Een vissige geur zo als jij omschrijft ken ik niet eerlijk gezegd. Ligt het niet aan wat hij gegeten heeft? Ik had mijn dochter laatst voor het eerst iets met knoflook gegeven en die geur rook ik nog tot de dag erna zowel uit haar mondje als in de luier