Tot wanneer krampjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Mijn dochter had in de eerste weken veel last an krampjes, toen overgegaan op Dr.Brown fles en infacol gegeven, dit heeft goed geholpen, sinds een week of 4/5 gestopt met infacol, ze krijgt nu alleen de fles nog van Dr.Brown, denken jullie dat ik nu ook gewoon weer over kan gaan op Philips Naturel flessen? Kunnen krampjes weer terug komen als ik weer van fles verwissel?

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Waarom zou je van flessen gaan wisselen als het goed gaat?
    Ik had een starterskit gekocht van Avent maar dochter had hier ook
    minder krampen met de dr Brownfles.
    Heb de andere flesjes weggeven.

3. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Omdat ik dure flessen heb gekocht van avent naturel en ook extra spenen en die heb ik nog niet van Dr.Brown.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Op een gegeven moment kan je een winkeltje beginnen met alles wat je niet gebruikt hebt of maar even.... ik zou ook niet weer gaan switchen ze is dit nu zo gewend. Snap dat het zonde is hoor.

5. Sempje

Sempje Niet meer actief

Never change a winning team zou ik zeggen :D Ik zou gewoon extra Dr. Brown spenen kopen.
    Mijn dochter heeft tot ruim 3 maanden krampjes gehad. Ze zeggen dat de piek rond de 8 weken is.

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier tot 15 weken krampjes gehad. Als het goed gaat zou ik lekker bij Dr Brown blijven.

7. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Bij beide dochters waren de krampjes na zo'n acht weken ook echt voorbij, bij mijn jongste toen ook van de born free de normale avent erbij gaan gebruiken, ging goed.

Als je het wilt kun je eens proberen een voeding te geven met een andere fles. Dan kun je eens kijken wat de reactie daarop is en of je kindje daar ook rustig uit drinkt.

8. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij 10 weken! Ze is nu 5 maand en ik gebruik nog steeds de d'r Brown flessen, waarom zou je switchen? Het gaat toch goed. Ik heb er daardoor ook nooit over nagedacht om te ruilen van fles, wat is daar het nut van?

Deel Deze Pagina