pijn aan ogen

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Feb 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn dochter is ziek ( ze is 3) vanaf gistermiddag. ze heeft best koorts ( 39) ze is verder al met al best levendig ( al gaat ze soms wel even liggen) maar ze klaagt allemaal over zere oogjes. en ze hoest flink.
    haar oogjes zijn ook wat duf/flets. ze is een late met praten dus meer als zere oogjes en oogjes doen auw komt er niet uit. ( dus niet van het prikt oid) iemand enig idee wat dat kan zijn? wil er niet gelijk de huisarts voor bellen omdat ze verder niets bijzonders mankeert en je hier toch altijd het antwoord krijgt. als het na drie dagen niet over is terugbellen;)

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Hmm...miss heeft ze hoofdpijn achter de oogjes dan lijkt het alsof je ogen pijn doen ken je dat?? is maar een hersenspinsel hoor...maar ik zou het ook nog even aankijken.... sterkte met je dochtertje

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    zijn t echt dr oogjes, of is hoofdpijn ook een optie? (zeg maar achter dr oogjes auw)
    arm klein ding, hier ook zo'n ha gehad, dan zei ik altijd, heb al 3/4/5 dagen last van.... dus iets erger maken, zodat je niet afgewimpelt wordt.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee ik denk dat ze echt pijn aan dr ogen heeft alhoewel hoofdpijn achter je ogen zou ook kunnen ja. nog niet aan gedacht. al dalijk eens vragen of haar hoofdje ook auw is ( hmmm begin zelf ook al zo raar te kletsen hihihi)
    ze klaagde gister ook over buikje auw maar heeft niet gepoept ofzo.
    wel vind ze het heerlijk om een warm kruikje dan op dr buik te hebben dus vannacht maar paar keer kruikje gemaakt. hihihi verwend ding ook wel hoor

Share This Page