Wat kreeg jij voor de kinderkamer op mp?

Discussion in 'De lounge' started by Mirro, Feb 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Hoi,

Heb net de kinderkamer op marktplaats gezet (ledikant, commode met plankje en kledingkast).
    Maar vroeg me af wat nou een mooi bod is?

Wat kreeg jij voor je verkochte kamer (of heb je betaald voor je kamertje via mp)?

Ben erg nieuwsgierig!

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    250 euro....betaald. Mijn broer ook een gloednieuw kamertje 5maanden gebruikt en die betaalde 300 euro....

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik kreeg €175 voor ledikant incl matras en lattenbodem en commode. Kast hebben we nog gehouden. Zowel het ledikant als de commode zijn wit en strak qua stijl. Maakt ook nog wel uit voor de prijs, wit verkoopt beter dan bijv bruin.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe het eruit ziet. Of het een gewillige babykamer is of een ouwerwetse beukenkleur baby kamer

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    mijn baby kamer was kersen met beuken kleur...maar wel helemaal van echt hout.....

die van mijn broer is heel erg modern grijzig achtig....kwaliteit ook wel een van de betere kamertjes.....

(wat je soms bij de babydump aan kamertjes ziet...die vallen in elkaar als je ertegen blaast hihihi)

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Ti's wel een leuk kamertje, niet heel strak en zeker niet ouderwets.
    Kwaliteit ook prima, van babypark.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Er vald niet echt een pijl op te trekken. Het is meer smaak en je moet net de goeie treffen die een goede prijs bied. Ik heb de onze voor 150 gekocht. Mijn man heeft hem overgeschilderd daarna..

8. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Nou ik heb de mijne al zoooo lang er op staan en heb nog niet eens een bod gehad haha, terwijl t een superleuk kamertje is...

9. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Hier ook vroeg nog geen eens veel geld voor nou ja dat vond ik dan.
    Heb toen gezegt GRATIS op te halen kinderkamer nou binnen 15 min had ik mijn mailbox vol staan met mailtjes dat ze hem graag wilde hebben.

10. Blays

Blays Niet meer actief

Wij hebben 300 betaald voor een kamertje, maar dat bestond wel uit iets meer nl. Ledikantje met zijsteun en matras, commode met opzetstuk wat je er later weer af kan halen zodat je gewoon een ladekastje hebt en plankje/kapstokje, grote kledingkast, open kast, speelgoedkist en aankleedkussen. We hebben wel na de tijd een nieuw matras voor het ledikant gekocht, vond ik iets hygiënischer.

Verder zag het er echt nog netjes uit, en de enige beschadigingen komen door het vervoeren.
    Hij is van massief beuken, dus niet zo heel modern en strak, maar ook niet klassiek.
    Speelde ook wel mee dat we het kamertje in de winkel al hadden zien staan, en mijn vriend er helemaal verliefd op werd. Anders had ik er denk ik niet eens 300 voor gegeven. Eerder rond de 200.

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wij hadden het kamertje gekocht voor 1100 euro nieuw en verkocht voor 400 euro. Het kamertje is 2.5 jaar gebruikt voor 1 kindje!

Wij hebben het in 1 verkocht samen met de Bugaboo voor 800 euro. De Bugaboo was amper gebruikt ook!

12. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb 150 euro betaald voor een commode + bedje. Commode met 4 lades + 2 deurtjes.

En met een beetje mazzel verkoop ik het straks weer voor 100 euro door... Het is nogal massief, zwaar spul en is eigenlijk niet verder achteruit gegaan in de loop van de tijd. Gelukkig ook geen bijtertjes ;)

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik had mijn kamertje (3 delig) nieuw gekocht en gebruikt voor 2 kindjes die er bijde ongeveer een jaar ingeslapen hebben. Verkocht 2 delig voor 25 euro. Hiervoor hadden ze het bedje en commode Inc bekleding. Kast hebben we zelf gehouden. Kamertje heb ik eigenlijk gewoon weggegeven maar wilde wel geld voor de bekleding. Na mijn idee wordt er erg veel aangeboden wat ervoor zorgt dat de prijzen ook lager liggen. Mensen die ons kamertje hebben overgenomen hebben hun 2e kindje er nu alweer inliggen :)

14. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

Nov 1, 2010
    594
    58
    28
    Wij hebben 100 euro betaald voor een echt houten crème kamertje, dit was het ledikantje, kast, commode en wandplankje. Omdat ik de crème kleur niet mooi vond hebben we hem zelf wit geschilderd.

15. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    #15 mirell, Feb 19, 2012
    Last edited: Feb 19, 2012
    voor bedje comode en kast heb ik 500,00 gekregen
    matrasje/dekbedsetjes 100,00 extra

zag er nog mooi uit en 1 kindje gebruikt

16. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb die van ons gekocht voor 50 euro.. Was een ledikant, lattenbodem commode en kleding kast, zaten hier een daar wat schrammetjes en was al door twee kindjes gebruikt, boeiend, verfje eroverheen en voila hij is inmiddels al weer door 2 andere gebruikt :D ...

Het ligt er denk ik maar net aan hoe het er uit ziet, wat de staat is van het kamertje etc etc, denk niet dat er een gemiddelde prijs bestaat

17. Kimba

Kimba Actief lid

Sep 11, 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    #17 Kimba, Feb 19, 2012
    Last edited: Feb 19, 2012
    Wat voor kamertje wil je verkopen?:)
    Wij zijn net op zoek namelijk.
    Ik zoek wel wat strakker en het liefst geen beuken of eiken qua kleur.
    Ben ook op MP aan het kijken daarvoor.

18. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Wij hebben de complete kamer gekocht voor dacht 150,00. Een witte.
    Ligt idd net aan iemands smaak, kwaliteit en staat van de kamer

19. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,294
    113
    Nederland
    Wij hebben 250,- euro betaald voor ons kamertje op MP. Bestaat uit een ledikant, commode, kast en plankje.

Deze kamer was cq. 2 a 2.5 jaar gebruikt. Hij stond vorig jaar nog voor 1000,- te koop bij babydump.

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ik heb een paar maanden terug een onwijs leuk ledikant+commode gekocht voor 250 euro. Het was niet nieuw meer maar zag er nog wel heel goed uit. Als ik het zou moeten verven zou ik er echt minder voor over hebben gehad, nu was het een sopje er over en klaar :)

Share This Page