Hallo allemaal. Ik zal even een korte uitleg geven. Mijn moeder wordt 6 maart 50 jaar en dit kunnen we niet gewoon maar laten voorbij gaan. Mijn vader is vorig jaar 50 geworden en daar hebben we erg weinig aan gedaan omdat ik net was bevallen. We organiseren op 6 maart een Rock &Roll party en iedereen komt alla de jaren 60 verkleed. Ze krijgen van mijn broer en mijn gezin een 4 daagse reis naar Londen waar ze niets van afweten. Nu mijn probleem, ik moet mijn ouders 6 maart voor een uurtje (van 16.00 tot 17.00) het huis uit hebben. Mijn vader mag opzich wel iets weten maar mijn moeder niet al zal ze wel een vermoeden hebben denk ik. Mijn broer moet werken dus daar heb ik niets aan voor dat moment. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?????
Vragen of ze even op de kleine willen passen in jullie huis omdat jullie naar een afspraak moeten? Ik zou het ook echt niet weten meis. Wel een leuk idee van dat feest! Succes ermee.
Uhm, iets verzinnen dat je echt even dringend hulp nodig hebt van ze voor iets in huis? Of ze ter ere van je moeders verjaardag trakteren op koffie en taart in een leuk cafeetje?
Hmmm dat zou kunnen maar ze hebben voor haar bij hun thuis ook allerlei spullen staan incl een eigen slaapkamertje. Ik zat zelf een beetje te dubben om ze hier heen te halen voor een bakkie en dat mijn vader meteen even een schilderij op komt hangen maar krijg ik mijn moeder mee.
Dat is ook een idee filonnien. Hmm nog andere creatieve dames hier??? Mijn collega zei een high tea maar mijn pa drinkt geen thee en mijn moeder houd niet van zoete dingen dus dat schiet niet op dan.
vragen of ze even paracetamol oid wil halen voor je kleintje en af komen geven. jij kan natuurlijk niet het huis uit met een ´zieke baby´..
zeggen dat je lekker voor haar gaat koken omdat ze jarig is. En ze dan uitnodigen om 16:00 uur... of moet jij na 1700 uur nog heel veel dingen voor de party regelen?
In principe zou ik moeten helpen versieren want het wordt bij hun thuis gehouden maar goed ik kan de sleutel ook afgeven aan een goede vriendin van mijn ouders. Mijn ouders moeten alletwee mee hahaha. Als ik mijn pa er deels bij betrek dan kan ik vragen of hij en mijn moeder hierheen komen om een schilderij op te hangen en dan tegen 17.00 uur gaan hun opweg naar huis en race ik stiekum via de andere kant naar hun huis in de hoop dat ik sneller ben. Aan de andere kant zou ik het ook leuk vinden als mijn pa ook van zo weinig mogelijk af wist.
ben wel geen vrouw maar ik heb het zo gedaan .gewoon naar de kapper of schoonheidsalon werkt meest wel succes
Mijn pa krijg ik daar niet heen hahaha. Mannen zijn ook welkom met ideeen hoor alleen zitten die hier niet zoveel. Gatver wat een gedoe is dit zeg. Wilde ze al ergend mee verassen maar dan moet het wel lekker weer zijn. Wandelen met de hond in het bos kan ook maar ja dan moet het ook droog zijn.
vraag of ze met jou en je kindje mee wil naar een binnen-speeltuin en ga daar lekker met je moeder, vader en kleine spelen tot alles klaar is. Of de kinderboerderij, het bos, zogenaamd een pup uitzoeken of naar het dierenasiel, vraag of ze op de kleine wil passen die koorts heeft omdat jij zelf naar de dokter moet vanwege een zere teen oid.....
stuur ze uit eten en met de smoes dat ze om 16 uur al verwacht worden omdat ze voorbereidend op het speciale dinneetje een drankje wordt aangeboden vanwege haar verjaardag...en als dan de vraag komt waarom zo vroeg??? nou zeg je dan..omdat we daarna een afzakkertje met elkaar hier of bij jullie doen op je verjaardag..vandaar dat we vroeg gereserveerd hebben. pa kun je een schilderij bij ons komen ophangen? en mam zou jij dan even mee kunnen komen zodat je op de kleine kan passen want ik moet nog even boodschappen doen en dan kan die kleine lekker gewoon verder met spelen ipv mee te moeten boodschappen doen....thuis spelen is toch altijd leuker dan mee boodschappen doen en aangezien pa er toch is voor het schilderij zou jij dan ffies kunnen oppassen??? zoiets miss? suc6 in iedergeval!
nou naar een speeltuin is een beetje moeilijk want ze is nog geen 7 maanden hihihihi. vind de laatste van Debsje wel een goeie. Het feest is in hun huis dus wat ik wel kan zeggen is dat ze hierheen moeten komen omdat we uit eten gaan en dan nog even mijn broer op moeten halen tegen half 6. Dat is een idee hahaha. Iedereen bedankt voor jullie inspiratie
Ka die goede vriendin van je ouders hun niet uitnodigen voor een bak koffie. Dan heb jij gelijk je handen vrij!!! Zo hebben wij dat toen gedaan toen mijn vader 50 werd. Naar een collega op de borrel gestuurd!
Kan je vader niet zeggen dat hij iets bij de ikea moet hebben? En daar dan meteen een bak koffie drinken?
Zeggen dat je voor haar verjaardag een fotograaf wil laten komen voor een foto te maken met haar en de baby dan is ze ook gelijk netjes gekleed voor haar feestje Maar de fotograaf komt tussen 4 en 5 maar om 5 uur belt hij dat er iets heel erg belangrijks tussen is gekomen en dat het is verschoven