wanneer voelde je partner de baby voor het eerst schoppen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ons Kleintje, Dec 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wanneer heeft jullie partner de baby voor het eerst gevoeld?
    ik ben nu 22 weken zwanger en mijn man kan niet wachten om hem te voelen schoppen! mn placenta ligt aan de voorkant!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Met 19 weken.

3. rebecca86

rebecca86 Actief lid

Sep 14, 2008
    129
    0
    0
    Hier ook met 19 weken..

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier wacht mijn man ook nog steeds, ze schopt genoeg maar zodra pappies hand op mijn buik wordt gelegd is madam rustig ;)

5. Jocelijne

Jocelijne Lid

Dec 10, 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    Oef ik heb eigenlijk geen idee... Bij mijn eerste heeft het eventjes geduurd, nu is mijn partner lief, toch al zo nuchter.. dus die voelt het minder snel...

en inderdaad ik kan me aansluiten bij mymiracle zodra paps de handen op de buik heeft word her rustig! ... heeeel fijn! hehe

6. Noetje

Noetje Lid

Nov 10, 2008
    25
    0
    0
    Ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen maar dat maakt voor onze kleine niks uit. Is nadrukkelijk aanwezig. Zelf voelde ik het al bij 16 weken.En zodaar mijn vriend zijn hand op mijn buik legde was het rustig. Dat heeft tot zo ongeveer 25 weken geduurd en sindsdien voelt hij de kleine ook. en wordt de kleine alleen maar drukker als hij zijn hand op mijn buik legt.Dus met een beetje geduld voelt hij het vanzelf

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Gisteren pas, maar nu heeft ie ook iedere keer pech gehad dat wanneer hij wilde voelen ie steeds "te laat" was :( Ik heb de placenta wel aan de achterkan en voel de kleine ook al vanaf ongeveer 16 weken.

8. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met 21 weken, placenta aan de voorkant maar een extreem druk kindje...

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

oke! dank jullie wel voor je reactie! nu weet ik ongeveer hoe lang hij nog geduld moet hebben, het kan elk moment zover zijn,
    leuk hoor!
    groetjes

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

17 weken, toevallig met heel veel geluk op het goeie moment. Daarna was weer met 21 weken ofzo.

Mijn ma voelde het pas met 25 weken (om 23:00 op 31-12-07) :D En zat ook constant 'in de aanslag'. Eigenwijs kindje he ;)

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Met 19 weken. Ik voelde hem zelf met 14 weken voor het eerst.

12. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Ik voelde hem zelf al met 11 weken, mijn moeder voelde hem met 16 weken... En mijn vriend wist met zijn fijngevoeligheid (not!) de kleine pas met een week of 24 te voelen.

13. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    Hier schopt de kleine ook lekker, maar als me man dan zijn hand op me buik doet is het stil :(
    Me man zei gister nog tegen me, zijn het wel schopjes dat je voelt, ik voel steeds niks. Hij vind het af en toe moeilijk te geloven, omdat ik het alleen voel.
    Ik hoop maar dat hij het snel voelt, hij zou het geweldig vinden...

14. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    oja vergeet erbij te zeggen dat mijn man altijd koude handen heeft, misschien is dat niet zo prettig, tenminste ik vind dat, ik haal die hand gelijk weer weg. Dus hij is inderdaad ook niet echt fijngevoelig, haha.

De kleine voelt daar natuurlijk weinig van die zit lekker warm, maar misschien heeft het er mee te maken.

15. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Ik voelde m'n kindje zelf toen ik precies 17 weken was, en een paar dagen later voelde mijn vriend het ook! Die was er helemaal ondersteboven van, dat dat nu al kon!

16. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    ik voelde de kleine volgens mij voor t eerst met 14 weken, maar toen twijfelde ik heel erg of t niet mijn darmen waren. met 16 weken wist ik zeker dat t de baby was :)

17. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

Jan 19, 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn vriend heeft ons meisje deze week voor het eerst echt goed gevoeld, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. En ik zelf voel het deze week ook pas goed.

18. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Mijn vriend heeft vorige week hele kleine "plopjes" gevoeld, maar nog niet echt overtuigend het schoppen van de baby.
    Dat voel ik zelf ook nog niet als schoppen trouwens, meer een "plok" ..(probeer maar eens goed uit te leggen ;))
    Het wordt wel steeds krachtiger.

Ik heb de placenta ook aan de voorkant.

19. sinada

sinada Niet meer actief

Ik voel de kleine al twee weken.
    Zeg net tegen mijn hubbie ze zit hier dat voelde ik duidelijk. Dus hij legt zijn hand erop en op het moment dat ik haar voelde zei hij dit. dus vandaag voelde hij het voor het eerst

bizar

20. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

Jan 8, 2008
    101
    0
    0
    Zelf voelde ik ons meisje al zo rond de 18/19 weken. Mijn vriend heeft haar precies op de dag dat ik 22weken was gevoeld:D..

Share This Page