Okee wat is dan het leukste speelgoed als ik in de speelgoedwinkel sta vink t altijd moeilijk kiezen en ben wel een aantal keren met een dikke teleurstelling thuisgekomen Zelf vind ik absoluut Duplo Houten loopfiets Blokken Vormenpot (koekjestrommel van v tech) Vormenpot zonder geluid Boekjes
Met stip op 1: rood loopwagentje, daar zit hij al 1,5 jaar dagelijks minimaal een uur op buiten Speelauto's in alle soorten en maten Houten Trein Boeken Play doh
Duplo Fietsjes Poppenwagens Grote trampoline (springen ze alle 8 in de leeftijd van 16-1 bijna dagelijks op al 4 jaar dus echt een groot succes)
* Duplo (vooral de trein vinden papa & mama stiekem ook leuk ) * V-tech autogarage (zoontje helemaal gek van) * Keukentje * Kassa * Loopfietsje voor buiten * Barbies
Go-cart/fietsjes/step/rolschaatsen Knutselgerei (potloden, stickers, verf) puzzels lego en duplo Kleine diertjes (hier hele bak vol van)
Babyduplo boekjes, badboekjes stapel toren, Elmo knuffel, Zachte blokken, zachte bal en balletjes met geluid rammelaar
Mijn dochter speelt het meest met Duplo, Little people en my little pony, puzzels en boeken. Bij mijn zoon is lego en playmobil altijd n hit. Lego vind ik nog wel eens irritant, al die kleine stukjes die kwijt kunnen raken. Playmobil speelt hij ook veel mee en dat is lekker stevig en heeft niet van die kleine frutsels. Kleien vond hij ook leuk toen hij kleiner was.
ow zoveel duplo v tech leerdingen loopautos barbies boekjes autos autos autos kleuren van die boodschappen en etenswaren knuffels
Muziek instrumenten little people keuken / winkeltje gezeldschapsspellen bellenblaas mini steck tentje poppenwagen / bedje en poppen voor buiten: skippy koe trampoline zandbak glijbaan loopfiets en auto
Bob de Bouwer Ikea keuken Duplo Loopfiets Bobbycar Noppers Cd met kinderliedjes Puzzels Boekjes Zelf ben ik niet zo'n fan van klei. Komt allemaal in ons tapijt
Voor de oudste gewone simpele autos met een gargage en benzinestation.. Voor de jongste van de jongens, puzzels. Het liefst met 100 stukken.
V tech auto garage/vliegveld Little people boerderij Autootjes(cars/hotwheels) Resceu bots(tramsfomers) V tech vormenstoof (koekjestrommel) Boekjes Buiten: Loopfietsje Glijbaan Zandbak
o veel te veel, playmobile is hier toch wel de grote favoriet. daarnaast een poppenhuis van caring corner. kan niet wachten op et sinterklaas boek hahahhaa