We gaan in de zomer op vakantie en nemen geen wandelwagen / buggy mee. Onze peuter, ruim 2.5 jaar tegen die tijd, loopt eigenlijk alles. Toch is hij het soms zat, logisch, en zoek ik dus iets om hem makkelijk en snel te kunnen dragen. Hij wil niet bij mijn man op de nek en is ook vrij zwaar dus vandaar mijn speurtocht naar een niet te dure, handige draagdoek. Iemand een idee?
Hoeveel weegt hij? Want afhankelijk van het gewicht zijn er wel goede dragers te krijgen... De bondolino bijv. (heb ik) gaat tot 20 kilo en is via marktplaats soms nog wel voor een redelijke prijs op de kop te tikken... Draagt ideaal, zowel rug als buik, en is makkelijk in gebruik!
Dank je Mango. Op MP ben ik inderdaad ook al eventjes aan het rondstruinen. Dacht, kan het hier ook altijd proberen
ik gebruikte een pareo die ik aan de uiteinde vastknoop en dan de kleine op de heup doek overdwars aan doen, doek onder billen en klaar.
Nou, na iets meer info wordt een draagsysteem aan 1 schouder w.s. toch te zwaar. Onze peuter is nu 16 kilo.... Denk dat ik weer uit ga kijken naar een MT. Had ik hem maar nooit weggedaan...
Die tip kreeg ik ook, ken ze niet. Ga wel eens kijken! Dank je! Eigenlijk wil ik er niet te veel aan uitgeven omdat het alleen voor de vakantie is.