Gewoon ongesteld, toch ruim 4 maanden zwanger rarar

Discussion in 'Zwanger worden' started by Doosje31, Oct 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is iets om over na te denken.....

Gewoon je cyclus hebben, maand in, maand uit.
    Beetje raar gevoel in je buik en verandering van je lichaam (dikker dus) en je denkt, ga maar eens naar de ha om te checken, wat blijkt, ruim 4 maanden zwanger :$ :$ :$
    Dat is schrikken.

Dat overkwam een kennis van mij.
    Hoe kan dit????

Iemand ook gehad???

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    nee.. lijkt me ook vreselijk.. je schrikt je wezenloos..

3. M4rj0l3intj3

Aug 30, 2010
    39
    0
    0
    operatie assistente
    Eindhoven
    nou lijkt me ook echt schrikken,ja

maar in mijn beroep, operatie assistente, heb ik het 1 keer mee gemaakt dat we een keizersnede moesten uitvoeren bij een vrouw die net op de SEH erachter kwam dat ze zwanger was. in plaats van darm klachten waren het weeen. Dus het bestaat de wonderen zijn de wereld nog niet uit..

4. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, bizar zeg! Je hoort het inderdaad wel eens... maar vind het wel apart!

5. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    ok.....4 maanden zwanger kan ik me voorstellen. Maar er zijn ook vrouwen die 7/8 maanden zwanger zijn en zeggen dit niet te weten:$ Dat kan ik NIET geloven!!!!

6. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Wat voor soort ongi had je vriendin dan?
    Druppel ongi,krampje en klaar?
    Want dat heb ik dus...
    Al bijna 3 maand...

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn vriendin is elke maand gewoon ongesteld :) Ze is morgen uitgerekend. Met de vorige zwangerschap kwam ze er na 3 maanden achter. Nu was ze er op voor bereid en wist ze het met 8 weken.

8. een vriendin was 36weken zw toen ze er achter kwam vind het ook onwijs raar
    zo ken ik ook nog iemand die nacht laat thuis kwam en naar de wc ging en daar werd het kind geboren haar ouders dachten dat het een kat was die aan het janken was tot ze hoorde mammmmmmmmmmmmmm help

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

Mar 24, 2010
    1,786
    0
    0
    Lijkt me idd heel vreemd, je schrikt je wezenloos!

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    collega van mij 60 kg licht ging voor wat zij dacht een blaasontsteking naar de ha.. wat bleek, ze had 6 cm ontsluiting en is die middag bevallen van een dochter 3400 gram schoon aan de haak..

Ze waren aan het verhuizen en hadden veel stress, ze was zelfs wat afgevallen en zag er moe uit, maar meer ook niet.. ik zag haar wekelijks 2 x en heb nooit iets aan haar gezien, geen buikje helemaal niks.. waar t kind gezeten heef.. geen idee, maar t lijkt me vreselijk om dit zo mee temaken al is ze uiteraard heel gelukkig met haar dochter!!

11. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Tis dat ik het van zo dichtbij heb meegemaakt, maar zelf kan ik me er ook niets bij voorstellen.. ik snap t ook niet hoor..

12. Joyce85

Joyce85 Lid

Jul 15, 2010
    96
    0
    0
    Mijn eigen reclamebureau!
    Emmen
    Ik zou het vooral heel jammer vinden geloof ik als me dat overkomt.
    De tijd van het zwanger zijn, lijkt me zo heerlijk!

13. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel apart maar het kan dus gewoon.
    Ze was inderdaad gewoon ongesteld
    weinig an de hand
    ik zou me dood schrikken en balen dat ik die periode gemist heb
    ze zou haast een test gaan doen om het zeker te weten

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Huh? Is het dan ook bekend hoe dit komt/kan?? Lijkt mij ook niet leuk, hoor! Je wilt toch genieten en pronken. Laat staan dat je een hoop moet regelen voordat de kleine komt, lijkt me (heb nog geen kindjes)!??!
    Ik ken ook iemand die (zegt dat ze) door de pil heen zwanger is geraakt en met 7 maanden erachter kwam en bij de vader op de stoep stond. Sindsdien zijn ze ook samen...was een onenightstand....maar nu ondertussen 3 kindjes. Alhoewel de eerste toch niet echt op papa lijkt ;).
    Het blijft apart....

15. Debster84

Debster84 Bekend lid

Oct 8, 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    wat een verhalen zeg!!
    Zo heb ik dus ook een collega en har dochter woonde nog bij haar thuis en die was op een dag midden in de nacht wakker geworden van de buikpijn en haar moeder ging kijken wat er was en toen kwam ze op de kamer en toen ging haar dochter ook bevallen zonder dat ze wist dat ze zwanger was!!!dar sta je dan zonder spullen of niks in huis en niet voorbereid op een kindje pffff....

Share This Page