Hai, ben ik weer met een vraagje.. ik zit nou al een tijdje mee te lezen en ik moet zeggen dat ik echt ontzettend veel steun heb aan al die berichtjes en adviezen van jullie. toch mis ik een dingetje.. ik hoor heel veel van jullie praten over aders op de borsten als één van de mogelijke symptomen bij zwangerschap.. krijgt iedere vrouw dat of is dat per geval verschillend? ik zit me iedere keer weer suf te zoeken naar die aderen maar heb ze nog nooit bij mezelf gezien. nou heb ik in juli een MK gehad en toen heb ik ze ook niet gezien..aan de andere kant..ik wist niet eens dat ik zwanger was en heb daar dus ook niet op gelet.. maar wat zie je nou? daar ben ik nou zo benieuwd naar.. ik heb namelijk een jaar of 10 terug een borstverkleining gehad en het is nog maar de vraag of ik eventueel borstvoeding kan geven omdat er nogal een hoop klierweefsel is door- en weggesneden. kan dat er mee te maken hebben? ik ga weer van jullie horen! Aoife
Hey Aoife Omdat ik erg wit ben..zeg maar zo.n huid van een Engelse of een roodharige...kun je bij mij me aders zien lopen...toen ik zwanger was gingen deze opzetten en kon je ze nog duidelijker zien..als ik erop drukte voelde het aan als een blauwe plek...mijn vriendin is nu zwanger en bij haar kun je niks zien dus bij iedereen verschillend denk ik... Liefs Heidy
Bij mijn zwangerschap begon het met "zware"borsten,en de tepelhoven werden donkerder met bultjes eromheen.. Ook werden de tepels zachter.. Maar idd,kan bij iedereen verschillend zijn! Groetjes,Alida
Ik zie inderdaad mijn aderen ook heel gemakkelijk. NU, zo'n 5 dagen voor NOD, zie ik ze steeds duidelijker en lijken het er wel meer te worden... Maar, dat heb ik al een keertje gehad....en toen trapte ik erin.. Nu dus niet meer.....
Ik heb altijd duidelijkere aders na mijn ei. Het enige waaraan ik altijd merk dat ik zwanger ben is mijn temperatuur. Maar dat is bij iedereen ook weer niet zo. Lastig he die lijven!
ik heb een hele lichte huid van mezelf en heb ook hele duidelijke dikke aders over mijn borsten lopen. die heb ik al sinds ik die boobies heb dus bij mij zou het waarschijnlijk niet eens opvallen als ik dat krijg en eventueel zwanger ben HELAAS.
Ik zie nog niets aan mijn boobs, volgens mij zijn ze wel iets voller. Maar geen aders, donkere tepels, bultjes enz.
Bij mij zijn sinds mijn zwangerschap idd heel duidelijke aders te zien. Het lijkt wel (vooral als ik onder de douche vandaan kom) of het er met blauwe viltstift op getekend is. Maar het lijkt me niet zinnig hienaar op zoek te gaan. Als het je zo niet opvalt, is het niet echt een symptoom en zoals anderen al beschrijven kan het per persoon verschillen en hebben sommige dames altijd al erg zichtbare aders. Ik zou het dus alleen als een mogelijk zwangerschapsteken willen zien als het je ineens opvalt omdat het een heel verschil met anders is. Ga er niet naar op zoek, want als je er op gaat letten zijn er ineens heeeeeel erg veel verschijnselen te zien en te voelen die op een eventuele zwangerschap zouden kunnen wijzen. En geloof me....daar wordt je op den duur echt gek van