Aders op de borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ukkie88, Jul 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Hi dames,

Ik ben even nieuwsgierig :) vanaf wanneer krijg je meer aders op je borst (als je zwanger bent ;))?
    En waar ongeveer krijg je meer aders?

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi Cyntje, ik denk dat het afhangt van de persoon. Ik kreeg al vrij snel aders te zien, heb ook niet zo'n dikke huid. Die aders krijg je echt bovenop je borst. Als je in de spiegel kijkt, dan kijk je er zo tegenaan zeg maar ;)

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Tot op heden is er nog niks te zien aan mijn borsten... niks te voelen ook.....

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ik heb eigenlijk pas de laatste twee weken wat duidelijkere aders, maar daarvóór niet.
    Ik had wel al vrij snel na mijn eisprong zeeeeeeer pijnlijke borsten en heb tot en met week 11 met een bh aan moeten slapen, zo zeer deden ze. Nu slaap ik alweer een week of 2 zonder, maar ze blijven gevoelig.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik vraag mij af.... hebben vrouwen met kleinere borsten meer pijn?? omdat ze meer moeten groeien ofzo??? Of denk ik dan verkeerd haha,

6. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Ik had al vrij snel weer van die aders over mijn borsten lopen en ze groeiden als kool. kBen al niet zo klein geschapen..... Verschilt denk ik heel erg per persoon...

7. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

dames bedankt voor jullie reacties :) wat ik me ook nog af vraag is met de hoeveel weken kwam het? Ik vraag dit omdat ik veel meer aders heb zitten en heb ook een raar gevoel in me buik. En ik moet ELKE avond mijn haar wassen zo vet is het. Maar vanmorgen heb ik een cb digital test gedaan en daar stond op niet zwanger. Dus ik vraag me af of ik te vroeg heb getest aangezien die aders en het rare gevoel

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik kreeg die aders pas met 35 weken ongeveer.

9. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ik denk dat het wat te vroeg is geweest, maar ik weet niet wanneer jij je ovulatie hebt gehad? Als je dat weet kun je 2 weken daarna testen.

10. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

uuuhhmm...dat is een hele goed :S dat weet ik zelf ook niet :( ik hou het eigenlijk ook niet echt bij...I know zou ik wel moeten doen....vooral om dit soort dingen te voorkomen

11. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Nou als je nog geen test hebt gedaan, zal ik die maar eens gaan doen. Weet je wel wanneer je ongesteld moet worden?
    Als je normaal op de 1ste dag ongesteld moet worden dan wacht je 7 dagen en test je op de 8ste dag :D.
    En als deze negatief is moet je er maar eens over na gaan denken om dit wel bij te houden ;)

12. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

hey :) ik zit ook met jou te kletsen in mijn ander berichtje (zwangerschapstesten, etos test). Ik had dat hele rare dunne penstreepje :) wat grappig...maar ik kan het beter vanaf nu gaan bijhouden inderdaad. Maar hoe kan ik dat het beste gaan bijhouden? In me agenda ofzo!

13. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

how met die laatste ! Bedoelde ik een ? Hihi het is nog vroeg

14. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Nee, daar heeft het niets mee te maken. Het heeft te maken met je melkklieren die ineens een hormoonstoot krijgen en daardoor pijn gaan doen. Ik heb 'kleine' borsten (B-cup), maar volgens de huisarts (die ze ooit heeft onderzocht) heb ik "genoeg klieren om een tweeling te voeden", dus vandaar dat ik waarschijnlijk ook extreem pijn heb gehad.

15. germini

germini Fanatiek lid

May 29, 2008
    1,373
    0
    0
    Ik begin nu al wat last te krijgen van aderen op mijn borsten. En ben pas 6 weken!

16. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ja in een agende én een appart briefje waar je alles overzichtelijk op hebt staan bijvoorbeeld zo als mij:
    1 ste dag. = ( datum van je eerste menstruatie dag )
    tot
    5 de dag. ( kan bij jou ook de 6de of 7de dag zijn = ( datum van je laatste menstruatie dag )

Je vruchtbare dagen, die heb je drie in oplopende volgorde van hoe vruchtbaar je bent. Als je de 1ste maand hebt bij gehouden kun je van de eerste maand al ong. gaan schatten en ze op gaan schrijven bijv. zoals mij:

7 de dag = ( de datum dat je vruchtbaar bent volgens de calculator op deze site )
    8 ste dag = ( de datum dat je vruchtbaar bent volgens de calculator op deze site )
    9 de dag = ( de datum dat je vruchtbaar bent volgens de calculator op deze site )

ook de dagen kunnen hierbij bij jou verschillend zijn dan die van mij.

En dan wacht je gewoon weer tot je 1ste menstruatie dag begint, dan kun je natuurlijk beginnen met je 2de ronde bij te houden.
    Maar vergeet niet:
    Dat als je weer op dag 1 begint, te kijken op welke datum dit is en dan te kijken naar 1 dag ervóór en dan je eerste dag van je vorige cyclus en dan uit te rekenen hoeveel dagen je hele cyclus geweest is.

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Ik had eigenlijk gelijk al zichtbare aders op mijn borsten en die zijn alleen maar erger geworden. :( Ben nu 18 weken zwanger.

Wat het bij houden betreft meestal zit er acherin of voorin agenda's een blad waar het hele jaar op staat. Ik ben hierin begonnen met aan strepen met een marker. Bijv. een roze voor ong en een gele voorvruchtbare dagen. Ik ben wel op een gegeven moment ovulatie testen gaan gebruiken opdat mijn vruchtbare dagen rond de 17e of 18e dag lagen. We hadden dus een tijdje rond de verkeerde dagen geklust. Maar na het met die testen bij houden was het binnen drie maanden raak. Ik moet wel zeggen dat ik daarvoor al meer dan een jaar mijn totale cyclus had bij gehouden in mijn agenda. :)
    En daar kwam uit dat ik een erg regelmatige cyclus heb alleen een lange van 34 dagen.

Heel veel sucses!

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    :)..

19. Sjimf

Sjimf Actief lid

Jan 25, 2009
    268
    0
    0
    Ik had die aders al vrij snel, zodra ik positief testte denk ik. En ze zijn tot heden nog niet weg gegaan. Had overigens niet zoveel last van gevoelige borsten, maar die aders vallen erg op...

Succes, zal voor je duimen...

Share This Page