Ik wou zojuist een rokje aantrekken, zie ik ook al blauwe aders op m'n benen tot aan m'n voet. Niet zo erg, maar je ziet ze wel. Nog iemand zo een kwaaltje?
Meid pas op! Ik kreeg het pas in week 25 vd zwangerschap maar het kan vroeg komen opzetten door hormonen; dit lijken me spataderen (het begin ervan). METEEN steunkousen regelen, niet meer met benen naar beneden zitten (altijd op een krukje/andere stoel leggen) niet te lang staan of zitten en veel bewegen. Ik had ze van de ene op de andere week ineens heel erg en ze doen vreselijk pijn nu.
Oh echt? Ik zit ook vanaf eerste trimester helemaal vol. Ik trek geen rok/jurk aan zonder panty die het een beetje egaliseert. Verder nog geen last van echte spataderen, maar ook wel bang dat ik het nog echt ga krijgen. Trekken die spataderen niet weg na de bevalling?
Bedoel je spataders of gewoon blauwe aders? ik heb namelijk ook blauwe aders op mn buik benen en borsten. Vooral nu met dit weer worden je aders wat dikker en komen ze way meer naar boven te liggen bij je voeten bijvoorbeeld.
Hier ook, maar zijn echt geen spataders hoor. Had het bij m'n eerste zwangerschap ook, trok na de bevalling gewoon helemaal weg. En nu dus weer van die mooie, blauwe aders over m'n borsten, buik en benen.
Nee meis echt, pas op. Het begint met meer zichtbare aders op de benen. Soms begint het eerst met de kleintjes en langzaam of snel zoals bij mij, worden het toch spataderen! Naja worden; het zijn het al vanaf het begin maar je merkt het vaak pas als het te laat is. De mijne puilen niet uit ofzo maar het zijn wel spataderen (dokter en spataderfysiotherapeur bevestigen dat) en ze zijn heel pijnlijk!
Ik stond toevallig gisteren voor de spiegel en zei tegen mijn man dat ik een landkaart geworden was mijn borsten, decolleté en schouders zaten zo'n beetje onder. Nu lijkt dat alweer een stuk minder trouwens. Maar toevallig dat ik dan net dit topic zie, hihi. M'n benen heb ik nog niet zo op gelet eigenlijk...
Ik heb ze ook hoor . Buik, borsten, benen, overal zie je de aders, die zullen er normaal ook wel zitten, maar nu zijn ze veeeeeeeel zichtbaarder. Niet zo mooi . Ik had al veel kleine spatadertjes (van die spider veins), deels van de vorige zwangerschap, deels van buiten zwangerschappen om. Nu zijn dat er nog meer geworden. Misschien ooit na deze zwangerschap maar eens kijken of ze die weg kunnen halen, want mooi is anders .
Ik ben al blij als ze na de bevalling geen pijn meer doen; ik heb wel echte spataderen gekregen; in 2 weken van niks naar blauwe benen!