Ik ben vandaag 5 dagen overtijd ... Maar voel me niet anders .. Maar durf nog niet zo goed te testen .. Moet je ook echt wat voelen .. ?? Hoor graag van jullie !! Liefs adrie
Ik zou zeggen gewoon testen! Ik had in het eerste prille begin alleen last van mn borsten maar verder voelde ik me niet anders als normaal. Je hoeft geen symtomen te hebben.
En al getest?? en anders zou ik zeggen;testen Ik was 30 april 2 dagen overtijd ook wienig symptomen, of ja je wil ze niet weten omdat je denkt, ach zal wel niet, en dacht nou wel of niet, twijfel de twijfel en toch gedaan en ja hoor en dikke vete streep! Nou suc6!
Ik heb ook lekker even gewacht tot na mijn NOD. Ik vond het onwijs spannend en heb samen met mijn hubbie getest. Voor mij voelde het als 'verstand op nul en gewoon doen'. Je wilt het toch ergens wel graag weten! Ik had zelf meer een ongi gevoel (wat krampen) en mijn borsten voelden een beetje anders. Gelukkig is iedere zwangerschap ook weer heel persoonlijk en kan het prima zijn dat je gewoon lekker helemaal niets anders voelt aan je lichaam dan normaal. Alleen een test kan je duidelijk zeggen of je zwanger bent of niet. Gewoon lekker doen dus, dan weet je het zeker!! Succes!
Ik heb tot nu toe geen test gedaan maar ga der morgen 1 doen ..dan ben ik een week overtijd.. Vind t allemaal zo spannend.. Ik laat jullie weten hoe of wat! Bedankt voor de reacties!! Liefs!!
Nou ik heb net een test gedaan .. Maar hij is negatief ,, erg jammer .. ook ben ik nog steeds niet ongie .. Dus afwachten tot ik ongie word! Liefs!!
Nou nog altijd zit ik te wachten .. Normaal gesproken ben ik flink ongi alleen nu elke dag maar een paar druppeltjes ,, :S Ik weet niet wat ik hier van moet vinden .. Heeft iemand dit ook ooit gehad .. Liefs