aders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kgulik, 5 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Wat is deze site toch fijn want ik heb weer eens een vraagje haha.
    Een week geleden was mijn eisprong en hebben we flink geklust. Over een week moet ik dus ongesteld worden en nu valt het me op dat ik flinke blauwe aders op mijn borsten en richting hals heb lopen. Ik heb een erg bleke huid maar opeens valt het me nu echt op. Zou dit een teken van zwangerschap kunnen zijn zo vroeg al? Of heeft het wellicht met warmte of wijntjes te maken :p? Mijn vriend vond dat mijn tepels wat groter leken, dat zie ik zelf dan weer niet. Iemand ervaring? De aders zijn niet dikker maar gewoon blauw
    Bij het minste of geringste ga je al zo snel hopen. Probeer het niet te doen maarja

2. Shellyx

Shellyx Actief lid

28 jun 2016
    100
    1
    16
    Ik had ook dat mijn aders wat zichtbaarder werden , het zou kunnen binnenkort maar even testen !

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had het elke maand.. ook toen ik zwanger was alleen toen werd het wel sneller meer.

Het zegt jammer genoeg helemaal niks.. vreselijk hé?

Ik zou even wachten tot je kan testen. Die geeft meer duidelijkheid. Al snap k compleet dat je op zoek gaat naar 10001 dingen ;)

4. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Dit was mijn eerste symptoom! Het viel echt enorm op. Wie weet dus. :)

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik heb het ook steeds. En helaas niet zwanger nog.. :(
    Begint bij mij ook zo'n week na mijn ei.
    En ook mijn borsten zwellen wat op.
    heb begrepen dat progesteron (wat na je ei wordt aangemaakt) daarvoor zorgt.
    En inderdaad, als je zwanger bent blijft het aanhouden. Zonder zwangerschap stopt het weer tegen NOD.
    Hoop voor jou dat het een positief symptoom is en je zwanger bent!

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Bij mij zie je dat elke maand weer.
    Maar als ik zwanger ben komt er een hele duidelijke ader in me nek tevoorschijn. Die blijf je ook de hele zwangerschap zien.

Deel Deze Pagina