Vage symptomen... zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SuperEendje, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Even een vraagje om mezelf niet al te gek te maken. Meer geruststelling nodig... weet dat het pas duidelijk is als je positief test...

Afgelopen maandag was mijn ei sprong (ovulatie test gebruikt).
    Sinds gisteren heb ik af en toe 'last' van steken onder in mijn buik vanaf ongeveer mijn navel naar beneden.
    Vandaag werd ik na een aantal happen avond eten helemaal misselijk en zat ik onwijs vol, terwijl ik niet veel gegeten had. Ook in mijn buik zit het niet lekker, lijkt alsof ik enorm naar de wc moet(sorry), maar er komt niets uit. Steeds drukkend gevoel met krampen.

Ook ben ik enorm humeurig en heb puistjes op mijn schouders en gezicht gekregen.

Wie heeft dit ook gehad en hoe kan ik mezelf niet gek maken??

Alvast thanks!!!

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Maandag een positieve ovulatietest betekent dat je ei woensdag was. Mocht je zwanger zijn, is de innesteling nu net begonnen, is dus niet mogelijk dat je nu klachten als misselijkheid hebt. Nouja, die kun je natuurlijk wel hebben, maar dat zal niet van een zwangerschap kunnen komen. :)

3. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    ik had zondag mijn positieve test. En maandag enorme steek gevoeld wat ik vrijwel elke maand heb als ik ei sprong heb...

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Ah, ik dacht maandag uit je verhaal te halen. De pijnsteek is vaak de laatste groeispurt, het daadwerkelijke springen vindt dan nog ietsje later plaats.
    De innesteling vindt gewoonlijk plaats tussen 5-10DPO. Dus voor echte symptomen is het nog wel erg vroeg lijkt mij...

Ik duim dat je over een aantal dagen een positieve test mag hebben!

5. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel!! Stelt me gerust nu dat het nog niets hoeft te betekenen.

6. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag ik ben nu al 32 dagen over tijd 2 weken geleden ben ik bij de gyn geweest en ik zag.een vlekje in me baarmoeder en die vrouw zei.dat dat mij menstruatie was kan dit heeft iemand hier ervaring mee. Want ik heb wel een paar kwaaltjes.

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Je kunt t beste even 'n eigen topic openen :)

Deel Deze Pagina