Hoi Dames, Argh ik ben gefrustreerd! Lange voorgeschiedenis maar momenteel zit ik in de 4e ronde met clomid. Mijn cyclus is met clomid redelijk kort, 26/27 dagen. En gaat ook altijd redelijk hetzelfde. Rond dag 11-12 positieve OV test. En dag 26-27 ineens ernstige buikkramp en vrijwel direct heftig ongesteld zon 3-4 dagen. Deze ronde had ik mijn positieve OVtest op dag 13 van mijn cyclus. Dus was ik al uitgegaan van een cyclus van 28-29 dagen. Zondag mocht ik testen! Uiteraard negatief dus ik was teleurgesteld aangezien ik me echt "anders" voelde deze ronde en stiekem hoopte uiteraard dat het nu eindelijk raak was! Anyway ondertussen ben ik 7 dagen overtijd. Dinsdag voor het laatst getest met een early predictor test negatief uiteraard. Nu ben ik sinds woensdag begonnen met het verliezen van bruin slijmverlies, dit begon na intiem zijn met mijn vriend. Maar echt ontzettend licht ook niet alle keren bij het afvegen. Donderdag zaten er een paar sliertjes in (excuses voor de details) maar thats it. Dit kan ik toch niet als menstruatie zien? Daarbij is het ook niet alle keren tijdens het afvegen.. Oftewel help! Iemand dit ook ooit meegemaakt of iemand enig idee wat dit is en wanneer zouden jullie aanraden nog maar eens te testen? Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal! Groetjes
Dit zou zo maar mijn verhaal kunnen zijn! Ik kan je alleen niet aan een antwoord helpen! Mijn cyclus is normaal ook kort en kan er altijd vanuit gaan dat ik tussen dag 24 en 28 ongesteld word, helemaal als ik ovitrelle heb gespoten! Zit nu op dag 30! Gisteren getest maar was witter dan wit. Vandaag wel krampen, voel me moe en belabberd en beeeeeeeetje bruin verlies. Zo begint normaal m'n menstruatie wel..maar dan op dag 24 ofzo. Als dit m'n menstruatie is dan begint ie pas op dag 31 🙄 Ongeloofwaardig laat voor mij...frustrerend!!! Overigens was dit voor ons de 4e IUI met 50 Mg clomid. Hoop dat je zwanger bent!
Fijn om wat herkenning te lezen maar minder leuk voor jou natuurlijk! Ja ik had dit echt niet verwacht en na 4 jaar zou je zeggen toch wel onderhand alles al te hebben meegemaakt. Maar dit dus nog nooit. En ook ontzettend vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. ik heb besloten morgenochtend nog een keer te gaan testen en anders maandag de gyn te bellen.. Ik hoop voor jou ook snel op duidelijkheid! & uiteraard snel een goede zwangerschap!
Ik heb dit ook precies zo gehad, dst bruin verlies en overtijd. Ik had clomid 150. Negatief getest, en naar paar dagen ineens positief! Kan dat je hcg te laag nog is. Ik zou overmorgen nog eens testen, hopelijk ben je zwanger
Ook jij bedankt voor je reactie Bianca88. Wat fijn dat dit bij jou goed nieuws betekende! Ik vind het zo lastig om soms nog moed te houden. Iedere ronde verlies je meer vertrouwen in je eigen lijf. Ik ga morgenochtend al testen met clearblue. Die test al redelijk vroeg positief dacht ik! Hopelijk kan ik ook goed nieuws brengen morgen maar ik ben er bang voor! Ik Houd jullie op de hoogte.
Ik herken het van die moed hebben. Vond al die tijd zo verloren en was zo bang nooit zwanger te worden. Vooral toen de 50 en 100 ook nog niet eens aansloeg. Maar geloof mij, ooit krijgt jij ook die positieve test in handen. En ik hoop dst dst deze ronde mag zijn!
Dankjewel! Deze ronde is het in iedergeval niet. Vanochtend weer negatief getest. Ik ga morgen gewoon de gyn bellen voor advies..