Liefste meiden Ik weet niet of ik hier mijn oproep mag plaatsen (moderators, als het niet mag, begrijp ik dat wel hoor, dan mogen jullie dit afsluiten) Wij doen mee met een wedstrijd "de mooiste kerstboom van vlaanderen"... je kan vanaf vandaag tem 27/12 elke dag 1 keer stemmen op jouw favoriete kerstboom en diegene die op het einde de meeste stemmen haalt, wint een bon van 150 euro... dit in de winkel waar wij onze geboortelijst willen leggen... met ons eerste kindje EINDELIJK op komst, is deze cadeaubon dus écht wel welkom maar omdat de concurrentie groot is, wil ik hier een oproepje plaatsen om alsjeblieft voor ons te stemmen (je moet enkel op de ster klikken die op onze foto staat, je moet je niet registreren, nergens je gegevens achterlaten) het neemt dus écht maar enkele seconden in beslag. Je mag elke dag 1 keer stemmen dus feel free om regelmatig eens te gaan klikken... Onze foto staat onderaan pagina 6 Familie Meganck-van de wiele - de foto met 5 jack russels op http://www.paradisio-online.be/html/mag ... m.php?pg=1 Alvast heel erg bedankt aan iedereen die voor ons een stem uitbrengt! Groetjes Vanessa
Gestemd Wat een lieve Russels zeg.. echt schattig! En dat ze allemaal zo blijven zitten, schitterend.
heb ook voor je gestemd, moet zeggen dat ik je boom niet de mooiste vindt, maar die hondjes zijn helemaal geweldig! als ik er aan denk zal ik zeker nog vaker gaan stemmen!