Sinds 19:00 uur heb ik ineens geen kracht meer in beide benen, het is niet pijnlijk en tintelt ook niet. Net liep ik een rondje buiten en zakte ik er echt bijna door heen iemand enig idee? Kan op internet niet echt wat vinden..
Ik zou even de HAP bellen..op internet op zoek gaan naar wat je mogelijk kan hebben is het slechtste wat je kan doen, het kan je alleen maar ongerust maken.
Ik heb dat ook maar bij mij komt het door mijn rug. Ik zou even met hap bellen. Als je gaat googlen dan kom je zoveel verschillende verhalen dus dat moet je niet doen. Sterkte, hopelijk is het niks ernstigs.
Ik heb dat ook wel eens, maar dat ligt ook negen van de tien keer aan mijn rug. Die speelt soms op wanneer ik weer de hulk heb gespeeld en dus teveel getild heb. Zoals vandaag; 3 schoolboeken, een wettenbundel, eten/drinken/tussendoortje, kauwgum & goed gevulde overvolle etui incl. draagdoek in een grote rugtas op mijn rug en een dikke baby van 7 kilo op mijn buik. Hellooowww
Even de HAP bellen, niet wachten tot morgenochtend. Zij kunnen wel inschatten wat verstandig is om te doen (en wij niet )
Mijn man heeft dit gehad in beide benen tegelijk: bleek een ontsteking te zijn, komt normaal nooit voor in 2 benen tegelijkertijd, maar hij had die pech wel. Naar de hap dus!
2 benen id bellen. heb je last van je bekken/rug en 1 been dan kan het gebeuren maar 2 benen is even zekerheid voor alles.
Ik denk zoiets als ontsteking in de onderrug um buurt van je stuitje. Hen zelf een hernia en blokkeerde de zenuw wel is waardoor ik spierkracht verlies dn veel pijn heb in een been. Ook heb ik ooit een ontsteking gehad bij mijn stuitje wat ik niet voelde ivm menstruatie en heb dan altijd erge rugkrampen en pijn. Op den duur zakte ik continu door me benen. Kreeg toen kuur dexamethason en na paar dagen was door zakken weg. Op wat pijn bij stuitj na had ik nergens last van
Heb dit ook weleens gehad alleen zakte ik er ook echt door en kon niet meer opstaan. Lijkt een bizarre klacht maar ik vind het geen spoed hoor
Daarom ook de hap, anders werd wel de SEH aangeraden Maar goed, als je door je benen zakt, je er niet meer op kunt staan, geen pijn of tintelingen hebt, en je kunt daar geen reden voor bedenken, zou ik niet weten waarom jij van mening bent dat je hiermee rustig tot de volgende dag kunt wachten. Want normaal is het niet.
Ja geen idee. Heb in de 8 jaar die gepasseerd zijn niemand geïnformeerd en het is niet meer terug gekomen tenzij alle vage klachten die ik sinds twee jaar heb er nog iets mee te maken hebben.
Weet niet of dat met elkaar te maken heeft, maar als je al 2 jaar vage klachten hebt, mag ik toch ook wel aannemen dat je hiervoor bij een huisarts bent geweest? En het kan inderdaad een eenmalig iets zijn, maar dan nog.... als je ineens niet meer op je benen kunt staan is er doorgaans meer aan de hand dan een eenmalig uurtje krachtverlies, vandaar dus de hap, of als het overdag gebeurd de ha.
Heb niet gebeld , ja ik weet het eigenwijs, heb net cobtact gehad met de eigen huisarts en die denkt gewoon overbelast ivm BI. Nu alleen nog een spierpijn gevoel, maar kwam het terug moest ik wel komen en het weekend de HAP bellen. Bedankt allemaal
Ik had het vroeger vaak als ik in de maandelijkse periode zat, vooral de eerste dag. Vervelend als je dat in de auto kreeg, kon de koppeling niet eens induwen. Maar dat is bij jou niet het geval zie ik aan je onderschrift
ik ben altijd van mening dat je echt wel door hebt als er iets goed mis is, dat je dan niet eerst een topic gaat openen wat zal ik doen of wat zal het zijn. Succes ermee.