Kom jij op 200 gr verse groenten tijdens de zwangerschap? Ik vind dit zelf erg moeilijk voor elkaar te krijgen!
Ja, tussen de middag ook nog vaak een bakje rauwkost of gewoon een wortel tussendoor. Ben dol op verse groenten dus voor mij geen enkel probleem.
pff nee lukt me voor geen ene meter.. maar ook niet als ik niet zwanger ben.. ben gewoon geen groente mens.. probeer wel beter mn best te doen hoor.. beetje rauwe groentes tussendoor eten zoals wortel en komkommer.. maar ik kom echt nooit aan 200 gr per dag.. soms zelfs gewoon niets! ik weet het slecht....maarja..
Dit lukt mij echt niet, vooral omdat manlief de gene is die de boodschappen betaald en hij geen groentenliefhebber is.. Ik probeer dan een hele komkommer naar binnen te peuzelen.
Ja hoor voor tijdens en na de zwangercshap: groente is bij ons de basis van het eten, alles daar omheen is extra: wij zeggen dus bv ook niet op de vraag wat eten we: gebakken aardappels of een biefstukje, maar bij ons is het dan: witlof
Red het ook makkelijk. Bij m'n vorige zwangerschap was groente het enige wat er makkelijk in ging. Ben een enorme groente en fruit liefhebber.
Ik ben normaal een groentemens, maar door de misselijkheid en overgeven kom ik niet echt aan gezond eten toe. Echt het minimale. Al de hele zwangerschap.
moeilijk hoor daar kom ik echt vaak niet aan probeer het wel elke dag vooral fruit verder maar 1 tablet vitaminen per dag voor het gedeelte wat ik niet binnenkrijg
Buiten de zwangerschap makkelijk, ik zorg gewoon voor voldoende bij de warme maaltijd. Tussendoor groenten eten doe ik niet, ik vind ze namelijk vreselijk vies. Maar ik weet dat het gezond is, dus eet ik braaf elke avond mijn twee grote opscheplepels vol Maar nu Ik ben erg misselijk geweest de afgelopen weken, nu gaat het wel beter maar in de avonden is het wel nog heel erg dus avondeten gaat al sinds 7 weken niet echt meer. Ik eet nu veel vaker een boterhammetje in plaats van een warme maaltijd. Dus ik krijg momenteel echt veel te weinig groenten binnen Hopelijk is dat over een paar weken over en kan ik weer gezond eten, tot die tijd probeer ik het te compenseren met fruit want dat vind ik gelukkig wel erg lekker. Ook probeer ik wat vaker dikke soep, zoals bijvoorbeeld tomatensoep, met veel stukken groente erin.
Kort antwoord: ja! Kom daar zeker aan, ik eet bijna elke dag al een halve komkommer, vaak een salade 's middags of bij mn avondeten en dan nog groenten bij mn avondeten. Heeeeeeeeeel soms niet met bv een pizza als avondeten