Moeite waard om naar toe te rijden? Sam Sam kinderkleding.

Discussion in 'De lounge' started by DeeLighT, May 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ik krijg altijd de nieuwsbrief van Sam Sam kinderkleding en ik ben al een tijdje benieuwd naar de zaak. Heb er al eens wat online besteld ook.
    De site ziet er goed uit.

Nu is het zo dat ik er 25 minuten voor moet rijden ongeveer.
    Wie is er al eens geweest?
    Is de reistijd het waard denken jullie?

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ken de zaak niet hoor, maar ben wel benieuwd in wat voor gebied je woont.
    Ik kom uit het buitengebied en mijn ouders moeten regelmatig 25 minuten rijden om bij een bepaalde winkel te komen. Woon nu zelf ook weer een eindje van een grotere plaats vandaan en doe het zelf dus ook regelmatig.

Dus voor 25 minuten rijden zou ik een bezoekje niet laten zitten.

3. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

Dec 6, 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Ik kom daar af en toe, voor mij is het kwartiertje rijden ( ben ook benieuwd waar je woont :D)

Is zeker wel een leuk winkeltje, ze hebben laatst ook een aparte babywinkel geopend, zit op 1 minuutje lopen van elkaar. Staan ook wat andere hebbedingetjes, haarstrikjes speelgoedjes enz!

Ze hebben er 2dehands kleding en nieuw uiteraard, allemaal merk, z8 dirkje, vingino enz, best prijzig maar errug leuk!

Zeker leuk om een keertje te gaan kijken hor!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Waar ik woon.... zeg ik lekker niet!
    Haha.

Bedankt voor de reacties.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,249
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    ik heb even de website opgezocht :) altijd benieuwd naar leuke 2e handskleding die er nog goed uit zien!!
    maarre ik krijg alleen maar een lijst met artikelnummer, merk, soort en maat dan te zien.....maar het kledingstuk zelf niet. Vaag?? of doe ik iets niet goed??

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Mirjam, de tweedehands spullen zijn alleen in de winkel te koop en niet online. Ben zelf namelijk ook erg benieuwd naar de tweedehands spullen vandaar mijn vraag hihi.

Share This Page