adhd ,odd,RED-dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door denicepino1, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk niet dat ze bedoeld dat ze haar kind alleen wil laten.
    Ik denk dat ze bedoeld dat ze met haar kind nergens heen kan omdat hij overal de boel afbreekt.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oja, las het even anders. Maar ook dan: herkenbaar gedrag. Pff, ik ging echt niet graag op visite bij mensen die van alles breekbaars hadden staan.... :(

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    mijn ouders gingen op een moment ook nergens meer op visite met een 2-jarig zeer ondernemend jochie en een 1-jarige die alles deed wat zijn broertje ook deed.
    En nu 40 jaar later is het helemaal met ze goedgekomen hoor!!

Ik zou eerst eens met opvoedondersteuning aan de slag gaan. als er iets mis met 'm is dan komt dat vanzelf naar boven.
    Om nu al allerlei termen te gebruiken. vindt ik echt te ver gaan.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het is voor mij ook herkenbaar, ik heb 2 kinderen met adhd-odd.;)

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Maar niet van nog geen 2 jaar ;)

Ik heb hier ook even gedacht dat er echt zeker weten iets mis was met mijn zoontje,maar nu met meer regelmaat en wat strenger gaat het stukken beter.Tja en nog kan die de tent afbreken hoor,hij zit zo op tafel maar er zit gewoon flink wat pit in! het is gewoon lastig en het ene kind is heftiger dan de ander.Mischien heeft het kindje van ts wel adhd-odd maar het is nu nog veel te vroeg dat vast te stellen.
    Zoals vele hier zeggen zou ik wel om begeleiding vragen(ik ben ook naar de HA gegaan voor advies) mocht er dan idd iets bijzonders aan de hand zijn komt dat wel boven water.

Deel Deze Pagina