ervaring verwijdering vleesboom

Discussion in 'De lounge' started by nanette77, May 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Hallo iedereen,

Aanstaande maandag wordt bij mij een vleesboom verwijderd.
    Niet een hele grote, maar groot genoeg om het operatief te moeten laten doen (was wel even een domper)

Nou ben ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
    Heb je na die tijd veel last gehad?
    Hoe lang heb je bloedverlies gehad?
    Mocht je vrij snel weer zwanger worden? (achterliggend idee is dat misschien de gevonden vleesboom reden is voor al onze miskramen)

Ik zie er een beetje tegenop.. Voornamelijk tegen de ruggeprik, ik heb nml het idee dat de verwijdering van zo'n vleesboom misschien wel meevalt.

Hij zit met een steeltje aan de wand vast, daar heb ik natuurlijk enorme mazzel mee.

2. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ikzelf nooit gehad, maar heb iemand gekend die het schijnbaar had en had laten weghalen (helaas vorig jaar op leeftijd overleden). Ze heeft erna 3 kinderen gekregen, dus het heeft er zeker voor gezorgd dat het (beter) mogelijk was.
    Of ze er veel last etc van heeft gehad durf ik niet te zeggen (was voordat ik er was zeg maar).
    Het zal denk ik na de verdoving wat teer en pijnlijk en zijn op die plek. Omdat ze toch een operatie doen. Ik zou het lekker rustig aan doen iig.
    Succes!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    bedankt voor je reactie..
    (wat verdrietig eigenlijk)

Ik hoop dat het voor mij ook mag betekenen dat wij ooit nog een 2e kindje mogen krijgen

4. kalli

kalli Niet meer actief

Ik ben twee weken geleden geopereerd, en ja dat zie je goed in mijn handtekening, tijdens mijn zwangerschap dus. Bij mij zat de myoom aan de buitenkant van mijn baarmoeder, ook op een steeltje. Voor de zwangerschap was hij 4cm, in mijn twaalfde week 12cm en toen is die gaan draaien met myoom necrose als gevolg. Er zat niets anders op dan opereren met alle risico's van dien.

Waarschijnlijk heb je niet zoveel aan mijn ervaring van de operatie, wond, herstel etc., maar wat ik er vooral mee wil zeggen is, ben blij dat je er zo vanaf bent, dat voorkomt een hoop ellende tijdens je zwangerschap en hopelijk kun je dan heerlijk genieten! :)

Veel succes maandag!!!

Share This Page