Daar zijn we weer, ha ha. Ook deze topic was verwijdert. Even denken hoor wat ik ook al weer allemaal had geschreven: Het leek me leuk om een topic te openen met pretparken info, met kinderen of zonder. Zo ben ik zelf groot fan van Disneyland Parijs, Efteling, Phantasialand. Je kan beter vragen wat niet! We willen dit jaar als mijn zoontje anderhalf is voor het eerst naar de Efteling, vroeg me af of iemand weet hoe oud ze moeten zijn voor Fata Morgana? De rest van de dames die al hun verhaal hadden getypt, ik hoop dat jullie het nog weten wat jullie hadden geschreven, ben jullie namen kwijt.
Hier nog 1 die van pretparken houd. De meeste in het buitenland. Ik hou vooral van Disney World, Disneyland en Disneyland Parijs. Universal Studio's. Seaworld. De meeste dus in Amerika. De Efteling ook superleuk en Six Flags. Maandag gaan we naar Moviepark Germany. Volgens mij gaat het niet op leeftijd in de efteling maar op lengte. Kan je er op de site van de Efteling niks over vinden?
Zal eens kijken op de Efteling site. Bedankt voor de tip. Leuk, Moviepark Germany, hoe oud is jullie kindje? Of zijn jullie nog aan het klussen. Je banner is zeker verloren gaan met de wis van gisteren. ha ha
Heb net gekeken, maar staat alleen maar voor de hele familie. Maar ik denk eigelijk dat mijn zoontje daar nog te jong voor is. Is best donker en poppen. We gaan wel lekker in Droomvlucht, veel liever. ha ha
Duinrell is leuk voor kleine(re) kinderen. Tegenwoordig bouwen ze meer attracties voor grotere kinderen/volwassene, maar het park is opgezet voor de kleintjes.
hier ook een pretpark fan Helaas wonen we niet meer in brabant dus Efteling gaat niet meer zo snel @Tinkerbel : ik zou droomvlucht juist heeel eng vinden om met zo'n kleintje in te gaan. Zo hoog ! brrr. Hij zou maar gaan wiebelen en draaien de kleine en dat je 'm niet meer kan houden! Denk dat carnaval festival veiliger is voor de kleine
Volgens mij moeten ze dan gewoon bij een ouder op schoot, we gaan pas in het najaar. Dan is hij al niet meer zo klein. Maar Carnaval Festival is inderdaad ook erg leuk, ik ben zelf alleen beetje verpest (als je eenmaal de Disneyland versie hebt gezien) maar voor hem is het natuurlijk prachtig!
@Tinkerbel, fata morgana kan je kleintje gewoon in, is geen minimum lengte/leeftijd voor, MAAR misschien wel eng met die grote reus waar je onderdoor vaart en slangen/krokodillen...mijn dochter van bijna 5 vind het iig maar niks en zat vorig jaar nog jankend in het bootje en nu wil ze er nog niet in. Droomvlucht kan makkelijk hoor, gewoon de kleine ff op schoot houden. Carnaval Festival is hier favoriet hoor.... Verder vind ze droomvlucht leuk, de kookpotten, de bootjes (lekker rustig over het water) en natuuuuurlijk het sprookjesbos. Ik ga elk jaar naar de efteling, soms 2 of 3x..... Disney wil ik graag ook weer heen...2x geweest, maar zeker voor herhaling voor een Disney-freak als ik Dames, denken jullie eraan dat je nu bij elke 5 euro bij de AH winkels en stickertje krijgt en bij 4 stickers al 8 euro korting op een efteling kaartje krijgt!! Scheelt enorm!!
Ja, wij zijn ook al heftig zegels aan het sparen geweest. We hebben nu al 4 kaarten vol. Dus oma en opa kunnen ook mee! @mamakitty: Hier ook z'n enorme Disneyland fan hoor. Ben geloof ik nu al 20 keer geweest, ha ha. Blijft leuk!
20x????????? Waar betaal je dat van? haha..tis zoooo duur... Ik wilde graag eind van dit jaar gaan met onze meid, maar we gaan verhuizen dit jaar nog, dus geen geld voor ff...misschien volgend jaar.
Dat was allemaal voor kindje periode, toen werkte ik en mijn man fulltime. Nu is mijn geld ook op hoor, ha ha. Zeker nu ik thuismama ben geworden. Maar goed, je kan de reis zelf zo duur maken als je wil. Als je goed plant valt het best mee hoor. Wij hopen volgend jaar met Thomas voor het eerst te gaan. Heb er nu al zin in
Ahhh zo Nee ik werk dus ook niet en wij moeten met z'n vieren leven van 1 loon, dus wij gaan er ook niet zomaar naartoe. Maar als we gaan wil ik wel in een disney hotel zitten met mijn meisje..echt alles doen wat daar te doen is ook, zelf buffalo bill show (is dat wat trouwens????), liefs in HET disney hotel, maar die word te duur denk ik.... Maar is Davey crockett ranch misschien handiger met de kleine meid, want tis wel handig als die een eigen slaapkamertje heeft.... (tips voor ons?) Voor de efteling heb ik zegels al...kep voor mijn ouders, want die willen met onze dochter erheen in de zomer en voor ons met haar (de baby laten we dan maar ff bij opa en oma denk ik, lijkt me niks om mee te nemen)
Het Disney hotel is helaas niet haalbaar voor normale mensen zeg maar, is zoooo duur! Of je moet toevallig de staatsloterij winnen Je bent zo 1000 euro per nacht kwijt. Het leukst met kinderen is toch wel Cheyenne, betaalbaar en op loopafstand naar het park (15 min) of pendelbusje. Davey crockett ben ik zlef nog nooit geweest maar ik hoor dat het super ouderwets is ingericht, en is niet leuk vindt ik zelf dat je met de auto naar het park moet rijden. Buffalo bill is wel grappig zeker met een wat ouder kindje. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel, is mijn favo onderwerp
Haha thanx Jij ook zo'n disney freak toevallig??? Maar in een hotel heb je je kindje toch altijd bij je op de kamer? Vind ik niet handig...zij gaat om 20:00 hooguit slapen en wat doen wij dan?????? haha Stil wezen...ook slapen? Zie ik niet zitten...
Slapen! ha ha, ik ben er zelf natuurlijk ook nog nooit geweest met een kindje. Maar slapen om 20.00 kan je wel op je buik schrijven hoor, ik zie daar altijd kinderen die normaal thuis alang op bed liggen nog heen en weer rennen. Of lekker slapen in hun buggy terwijl ouders lekker in Village rondlopen. Maar inderdaad, in alle andere hotels slaapt ze in een stapelbed bij jullie op de kamer. Moet persoonlijk zeggen dat dat juist iets is wat mij zo gezellig lijkt, lekker knus met je gezin. Maar goed wat ik zeg, ik moet ook nog voor het eerst met kindje.
Nou zo gezellig is dat niet. Als wij in dezelfde ruimte zitten, gaat zij écht niet slapen hoor haha en als madame niet genoeg slaapt is ze niet te pruimen de volgende dag, dus nee, dan zal het crockett ranch moeten worden...
Zag trouwens net in het Kruitvat blaadje dat als je 2 actie producten koopt je een gratis toegang kaartje krijgt voor het Duinrell park (uitzondering Tikibad)