Hebben jullie mijn zonnestralen al zien schijnen, ik laat jullie zien dat ik het hier goed heb en hier boven volop geniet dus laat jullie je tranen maar verdwijnen. Ik weet dat jullie mij doen missen maar ik voel jullie dicht bij me dus voel me zeker niet alleen, ik voel al jullie liefde en warmte om mijn heen. Ik weet het is niet eerlijk en het doet ook zo pijn, maar ooit zal jullie weten hoe het hier is om gelukkig te kunnen zijn. Ik zal jullie dan alles hier laten zien en jullie zullen net zo stralen zoals ik dat nu doe, en als het donker wordt ga ik slapen want dan ben ik moe. Maar dan zien jullie mij schitteren als een mooie ster, dan kunnen jullie naar mijn kijken en voel ik jullie warmte al is het o zo ver. af en toe mogen jullie wel een traan laten want wonden genezen en littekens zullen altijd blijven bestaan, ik zal jullie dan komen troosten en mijn zonnenstralen over jullie heen laten gaan. Ik zal jullie dan weer laten lachen en jullie laten genieten zoals ik dat nu hier doe, maar nu ga ik slapen want ben alweer moe. Horen jullie de wind waaien dat zijn allemaal blaaskusjes van mij, vang ze maar gauw op dat maakt jullie weer aan het lachen en dat maakt mij weer zo blij. Dit gedicht had ik speciaal voor iemand geschreven omdat ik zo met die persoon mee leef. Nu een dag later lees ik weer het gedicht en denk ik is dat uit mijn koppie gekomen sta er versteld van Ik was zo bang voor haar reactie maar gelukkig vondt zei het prachtig. Ik ben er zelf even helemaal stil van Misschien moet ik is meer gaan gedichten Sorry wilde dit ff kwijt Liefs Lover
mag ik m op mijn site zetten? vind t zo'n mooi gedicht. Ik heb m hier gezet http://xanado83.hyves.nl/index.php?l3=b ... ecret=IzZU Als je het niet goed vind dan zal ik m weghalen.
Ik vind het werkelijk waar een prachtig gedicht! Ga zeker door met dichten, zou ik zeggen. Wel een kleine opmerking: ik kon het soms lastig lezen doordat er verschillende spel- en taalfouten in staan. Maar de boodschap kwam over en vooral de laatste alinea vind ik echt supermooi!
Tuurlijk mag je dit gedicht op jou site zetten vindt het juist een eer Ga gauw een kijkje nemen Liefs Lover
Dank je wel het andere gedicht op die site heb ik zelf geschreven en voor gelezen op de crematie van me vader.
Lieve Xanado, Voel me wel vereerd En ook die van jou was mooi kreeg zelf ook weer tranen in me ogen. Dank je wel Liefs Lover
vind het een heel mooi gedicht.. ik denk dat het over een overleden kindje gaat maar ik heb vandaag mijn opa moeten begraven en daar vind ik hem ook super voor ! Liefs kaatje