Hallo daar! Ik zit met serieus wat zorgen in mijn hoofd... Hoop voor niks! Ik heb gisteren avond een tweetal uren steken gehad vanachter mijn rug links... Een heel beu gevoel! En sinds ik op ben vanmorgen, een kleine twee uur dus, heb ik zo een raar zeurend gevoel in mijn buik... Ik hoop dat dit niks verkeerd wil zeggen? Ik lees ook veel boeken, en ben veel bezig op forums enzo en dingen opzoeken op het internet, zou dat ook niet een beetje ongeluk brengen, als je er een beetje te veel mee bezig loopt? Kan je er eigenlijk wel te veel met bezig lopen? Weet het even niet meer Groetjes
ik denk dat je echt niet van het slechte uit moet gaan. ik ben er ook heel onzeker over geweest... vergeet niet dat je lichaam op dit moment keihard aan het werk is om een mooie nestje te maken voor de kleine waar hij heel goed inmoet gaan groeien... blijf je toch onzeker...misschien kan de vk je gerust stelln. probeer je niet te druk erover te maken...je kan er toch zelf weinig aan verranderen als het wwel zo is.... je bent ook allekker op weg aan het aantal weken te zien... nou hoop gewoon dat het niks is..sterkte xx
denk dat het gewoon te verklaren is met het feit dat je baarmoeder aan het groeien is. kan erg vervelend gevoel geven. ik heb in het begin ook veel pijn gehad ook in de rug.... zou me niet zo druk maken hoor probeer maar een beetje te genieten.....voor zover het lukt
Ik heb tijdens mijn zwangerschap heel veel pijntjes gehad in mijn buik, ik denk dat het er een beetje bij hoort, maar als het erge pijn is of je vertrouwd het niet kun je altijd even langs een arts gaan. Teveel er mee bezig zijn zal geen kwaad kunnen maar je wordt er niet vrolijker van. Als ik je een tip mag geven, zet je computer eens uit en doe je boeken even dicht en ga gewoon even genieten van het feit dat er echt een heel klein mini mensje in je buik zit, zeker als je het dadelijk begint te voelen zo speciaal.
Oké bedankt meiden. Ik ben gewoon een heel grote piekeraar... Dat zal het zijn! Het is ook omdat ik immuun ben voor toxoplasmose, en mijn gynaecoloog zei dat ik alles mocht eten wat ik maar wou, dus preparé, oesters, rood vlees... Ik heb dan eergisteren 200 gr preparé gegeten. Gisteren zei mijn dokter me dat ik er wel immuun voor ben, maar niet voor listeria, en dat zit daar ook in, dus dat ik dat beter allemaal niet eet :s :s Ik had ondertussen wel al preparé gegeten! Dus daar maak ik me nu zorgen om... Hoe kunnen meningen van dokters nu zo verschillen? Begrijp er niks van. Was ook best kwaad op mijn gyn omdat ik prepare had gegeten! Groetjes
hey meid begin van de zwangerschap is heel onzeker maar je moet er echt van genieten ik had en heb ook best "last" van pijntjes in mijn buik en benen hoort er ook wel een beetje bij. Ondanks dat er tegen je gezegd is dat je immuun bent zou ik het toch voor alle zekerheid niet doen, je weet maar nooit en zoals je al hebt meegemaakt doktoren en gyns maken ook fouten.
Ja flauw he, mag je nog niets eten vanwege die stomme listeria! Je moet bedenken, dat de kans op listeria zoiezo niet zo heel groot is, zelfs al zou je alles eten wat verboden is. Maar om die kleine kans helemaal uit te sluiten adviseren ze je alle risico produkten te vermijden. Dus bij die ene keer dat je per ongeluk een risicoprodukt hebt gegeten, is de kans op iets engs te verwaarlozen. Dus niet teveel druk maken! Alles kan misgaan, jij kan ook onder een auto lopen, maar daar ga je ook niet vanuit. Komt goed! En verwen jezelf een beetje tijdens enorme piekermomenten....dat helpt ook