Adi vertel eens.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Woehahahaha wat leuk dit hahaha ja column maar ja hoe plan je dat dan weer in...?

is het ooit stil/saai bij jullie?

2. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    En toen ze wat kleiner waren en erg moesten huilen, hoe troostte je ze dan? Zeker als je alleen was!

Thije is precies een week ouder dan jouw kinderen (mijn banner klopt niet :)), en is een ontzettende huilbaby geweest (hij had Kiss). Ik heb me vaak zo machteloos gevoeld dat ik hem niet kon troosten....
    Ik weet nog dat ik toen nog wel eens dacht: " ik heb het nog makkelijk, Adi "moet" 3 kindjes troosten..."

3. adi

adi Niet meer actief

Ik slikte clomid en kreeg een drievoudige eisprong :D. Ik was even geschokt toen ik hoorde dat het er drie waren, maar vrij snel waren we heel blij (en heel bang dat er iets fout zou gaan)

4. adi

adi Niet meer actief

NEEE :D

Ik ben meestal op mijn werk online, en 's avonds als kids op bed liggen

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#25 Ons Kleintje, 11 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2010
    haha
    ik rol bijna van mn stoel, ik moest meteen denken aan `Oma vertel eens.. `(zo`n boekje)
    Geweldig, maar ik begrijp het helemaal. Knap hoor Adi, dat je het allemaal voorelkaar krijgt, en ook nog tijd voor zzp hebt! en daarnaast heb je het in het begin heel moeilijk gehad! en dat je kindjes niet in hetzelfde ziekenhuis hebben gelegen, daar denk ik nou wel eens aan.

6. adi

adi Niet meer actief

Dit was best lastig soms. Ik heb vaak met 1 kindje op de arm gestaan bij het bed van ander kindje en die dan met mijn andere arm getroost.
    Het lang ronddragen/ op schoot houden was heel lastig, we hebben iig ons best gedaan.

Wij hebben 'geluk' dat we 1 heel makkelijk dochtertje hadden (inmiddels is het ook een draakje ;)), ze sliep hartstikke goed en had amper baby-kwaaltjes.
    maar we hadden 2 kindjes met flinke reflux en (vooral mijn zoontje) die hebben veel aandacht nodig gehad.

We hadden en hebben heel veel hulp van onze ouders. Mijn ouders komen vanaf dag 1 elke avond hier helpen met het avondritueel en badjes e.d.
    Enmijn schoonmoeder komt standaard 2 dagen per week meehelpen. Of ik dan moet werken of niet.

Dat scheelt gewoon heel veel.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    foto adi foto!

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Adi ik heb echt diep respect voor jou! Ik heb maar 1 kindje en denk af en toe al van ppfff.. ;)

Ik vind het echt heel knap dat je het allemaal zo kan doen!!

9. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    adi
    wil alleen ff heeeel veeeel respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

echt super super s uper knap,

hier 1 dondersteentje die soms al het bloed onder me nagels vandaan haalt......

echt diep respect voor je!!!!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

sowieso bij 2ling mama's al zoveel respect....laat staan 3 :$

11. adi

adi Niet meer actief

eeehhhh. ik word nu wel enorm verlegen :):) hehehe, terwijl ik meestal wel een grote bek heb.

Maar ik hou jullie niet meer bij zo hahahaha (zal vanavond de tijd voor maken)

Foto: ik heb hier wel vaker foto's geplaatst, laatst heb ik ze wel uit mijn album gehaald. maar zal vanavond even eentje toevoegen.

12. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ai, ook nog reflux erbij :(. Maar wat fijn dat je zoveel hulp hebt gehad. En nog!! Zeker in het begin denk ik met voeden en troosten....

En de slaapjes? Slapen ze alledrie tegelijkertijd, zodat jij wellicht ook even op adem kan komen ;)?

13. adi

adi Niet meer actief

Kruipen e.d. lossen ze zelf wel op. Ze kruipen soms gewoon over elkaar heen :D

Stout zijn zijn ze de laatste tijd heel goed in! HIer moet ik de wiel ook nog uitvinden. Als ik eentje ergens vandaan weghaal en bijv in de box zet, dan vliegen die andere twee erop af en doen precies hetzelfde. Die dan ook in de box zetten werkt niet, dan breken ze de boel af.
    Dus hier zijn wij ook nog steeds zoekende (gelukkig heb ik ook heel wat tweelingmama's die ik om raad kan vragen :D)

14. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Misschien moet je die column dan toch maar overwegen! ;):D

15. adi

adi Niet meer actief

hahahah, wat moet ik erin kwijt dan?

Oh ik wil zelf ook wat te vragen: Femke hoe kom je op het idee om deze topic te openen? hehehehe

16. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16

17. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hahaha grappig deze topic. Dat zoveel dames met dezelfde gedachtes waren. Ook ik zie je altijd op dit forum voorbij komen adi en het eerste wat bij mij opkomt is Respect voor deze meid met haar 3ling!

Ben benieuwd naar de antwoorden op alle vragen. :D

18. adi

adi Niet meer actief

Volgens mij ben ik een heel eind :D

Duveltje, ik zou geen verplichting willen ;). maar ik durf niet te zeggen dat ik geen tijd heb. Ik ken een moeder van een drieling EN een tweeling EN een eenling (dus 6 kinderen) die regelmatig een column schrijft voor een meerlingenkrant.

19. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hahahaha lache dit. vroeg me ook al heel lang af of het een spontane of IVF drieling was..maar vond het stom om te vragen! hahaha
    En ind hoe je reactie was toen je het hoorde!

Lijkt mij geweldig een TWEEling..dacht er ook na toen we zwanger wilde worden, maar over een DRIEling hadden we eigenlijk nooit nagedacht..best pittig lijkt me. Maar wel 3x zoveel liefde! hihihihi

kus miek

20. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Dat wil ik ook wel eens weten. :)

Deel Deze Pagina