Adi vertel eens.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Adi ik lees ook altijd met bewondering jouw antwoorden en raad in de verschillende topics en net als alle anderen hier wil ik je echt zeggen, superveel respect voor je meid!

2. adi

adi Niet meer actief

Mijn favo momentje na een werkdag: als ik thuis of op kdv kom MOET ik meteen op de grond zitten en dan stormen ze met zn drieën op me af, eentje gaat dan op schoot zitten en twee komen me omhelzen en kusjes geven :D:D:D

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Nou...zie je regelmatig in topics schrijven en vroeg me gewoon af hoe dat gaat zo met 3 kleintjes van dezelfde leeftijd; vind t echt superknap! Dus ik dacht; ik gooi er maar brutaal een topic tegenaan.

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat leuk dit topic! Ik vroeg me die dingen ook altijd af ;)

Adi: wat ik me ook afvroeg, hebben ze nou een beetje hetzelfde karakter of juist totaal verschillend? Of doen ze bepaalde dingen hetzelfde? En zijn ze net zo hecht met z'n 3-tjes als bijv. een tweeling?

Vind het ook enorm knap hoor hoe je het doet. Ik vind 1 af en toe al een hand vol, laat staan 3! :)

5. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik wil niet stom over komen en vind het ook heel knap dat iemand dat doet, maarre.... je moet wel, toch????
    je kan er slechts een af geven...

6. mama van 2 meiden

Tuurlijk moet je wel, maar je kan t op verschillende manieren doen. En ik vind Adi in haar posts vaak vrolijk en energiek 'klinken'terwijl ik al doodmoe kan worden van mijn peuter en baby (wat veel minder werk is)

7. adi

adi Niet meer actief

Ze zijn totaal verschillend van elkaar, zowel qua uiterlijk als qua karakter.

D: is heel rustig en 'wijs'. Ze kijkt eerst de kat uit de boom. Ze loopt nu als eerste wel los :D (sinds eergister)

M: is heel lief, aanhankelijk, sociaal, maar ook ontzettend jaloers als haar broer en zus aandacht krijgen en zij niet.

A: is onze aap :D. Echt een stouterd, is nergens bang voor, weet donders goed wat wel of niet mag, en dan zet ie zijn charmantste glimlach op en komt slijmen :p

Ze zitten nu in de fase dat ze niet zo lief zijn tegen elkaar, helaas. Ze willen perse datgene hebben wat de ander heeft, en kunnen echt gaan slaan en duwen. Twee tellen later zitten ze met zn drieén odner de keukentafel kei hard te lachen (verstoppen zich onder de stoelen en laten de andere 'schrikken')

Maar als ze elkaar een dag niet gezien hebben, merk ik ook dat ze elkaar enorm missen. Ze weten ook niet hoe ze 'alleen' moeten spelen, ze zijn zo gewend om elkaar lastig te vallen

8. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Daar kan ik niet over oordelen... idd! Is me nooit zo opgevallen, maar ik 'volg' ook geen mensen op zwp...

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat een leuk topic (hopelijk vindt Adi dat ook :D) maar ik lees even mee hoor, hier ook respect voor Adi!!

10. adi

adi Niet meer actief

Ik vind het ook niet nodig dat anderen vinden dat wij het 'knap' doen. Ik word behoorlijk verlegen van deze topic, heb nog nooit zoveel complimenten gekregen hahaha

Maar aangezien iedereen het zo lief vraagt, geef ik gewoon antwoord op de vragen.
    Ik heb overigens veel meer respect voormama's met 3 kindjes die vlak na elkaar komen. Dan zit je met 3 totaal verschillende fases te handelen.

Overigens gaat het bij ons tegenwoordig niet heel anders aan toe dan bij een gezin met een tweeling en een iets ouder/ jonger kindje.

11. Tink

Tink Niet meer actief

Nou, mijn petje ook af :). Ik heb 4 kinderen dus hier is het ook nooit echt stil, maar ik heb ze niet allemaal tegelijk gekregen :D

Leuk topic trouwens!

Je zal wel veel bekijks hebben onderweg met de drieling denk ik? Een vriendin van me heeft een tweeling en die werd al om de haverklap staande gehouden.

En dan ook nog al die mensen met 'originele' vragen, hahaha ;)

12. mama van 2 meiden

Adi; het is echt niet mijn bedoeling je in verlegenheid te brengen. Maar ik denk wel eens 'hoe doet ze t toch'...vandaar...

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nog een vraagje hoor :)

hebben jullie veel veranderingen moeten maken voordat ze geboren waren? bijv, grotere auto, groter huis etc... en vond je dat niet moeilijk, zo alles in 1

14. adi

adi Niet meer actief

Snap ik hoor :D

Ik twijfel om hier onze 'dagschema' neer te zetten, heb ik een keer gedaan hier en kreeg toen maar 'rare' reacties, vandaar.

15. mama van 2 meiden

Nu word ik wel erg nieuwschierig naar je dagschema :)

16. adi

adi Niet meer actief

ja, we vonden het in het begin heel moeilijk hoor.

We hebben ons huis verbouwd toen, en we hadden al 'toevallig' een auto waar het allemaal in past.

Binnekort gaan we verhuizen naar een groter huis, waar alle kinderen een eigen kamer krijgen, omdat het nu toch een beetje krap wordt.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Lijkt mij idd ook lastig. Je moet het maar kunnen bekostigen, drie kindjes. Das een flinke klap. Denk alleen maar aan luiers en kleding.

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ook van hieruit enorme bewondering voor jouw gezin. Prachtig hoor!

Rond hoelaat kunnen jullie lekker op de bank neerploffen. De kindjes zijn dan dus al lekker naar bed.

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat ik me ook afvroeg, willen jullie nog meer kinderen?

had het nog niet gezegd, maar vind het ook super knap van jullie en vind dat je altijd nette antwoorden geeft in topics ;)

20. adi

adi Niet meer actief

Ze gaan om 8 uur naar bed 's avonds. Gelukkig slapen ze dan wel meteen, en kunnen wij aan de slag om de gigantische zooi beneden op te ruimen. Rond half 9 kan ik meestal op de bank ploffen (of ga ik strijken, was opvouwen enz). Meestal ga ik dan ff zp-en, heerlijk ontspannen :D

Deel Deze Pagina