mijn dochter zit ook wel eens voor de tv zodat ik even wat kan gaan doen... en met een drieling hallo, hoe wil je het anders doen? alles kost natuurlijk 3 keer zoveel geld en als je 3 kinderen na elkaar krijgt kan je veel dingen hergebruiken maar jij kan dat natuurlijk niet. Koop je veel dingen tweedehands? Is het een beetje te doen?
Dat is ook zo, maar meestal heb je ze dan niet allemaal in de luiers dezelfde tijd en zoals idd al gezegd, kun je een aantal dingen hergebruiken van oudere kindjes.
Dat is zo, en met name de luiers zijn duur. En Olvarit ed maar weet niet of Adi dat gebruikt(e). Maar mijn schoonzus heeft 4 kindjes van 2 tot 7 en zegt dat het hergebruiken erg tegenvalt.
met meerdere kinderen van verschillende leeftijden heb je ook dat de oudere op een gegeven moment kunnen helpen....en zelfstandig worden met de tijd dat er jongste de ouders nog veel nodig hebben... met een 3ling moet ales hetzelfde
Ik herinner me nu trouwens: in de OvN van afgelopen maand stond een artikel over een gezin wat graag een derde kindje wil en toen spontaan een drieling kreeg, die hebben nu 5 meiden ook leuk! Maar dat even soort van 'off-topic'...
Ik ben ook iemand die het dacht maar niet uitte "Hoe doet ze het?" Maar adi vind het een heerlijke schema Lekker gezellig En die tripple knuffs en kisses soooooooo cute Heb de neiging om mijn boy dan even op tehalen voor een knuff
*proest* @Adi; Ben jij mooi de klos!!! (Overigens zijn sommige vragen hier waarschijnlijk al zo vaak aan je gesteld dat ik alleen nog maar meer respect voor je krijg dat je er zo geduldig op antwoordt. Ik zou er al helemaal klaar mee zijn... )
Adi ik vind het echt super dat je je samen met je man er zo goed doorheen slaat en dat het allemaal zo lekker loopt! Ik word hier soms al gek van 1tje... Volgens mij heeft hij de ADHD van zn pappa geerfd ihihih. En dan nog eens 3! Liefs sasssie
Adi ik vind het ook super hoe je het doet! Maar ook super dat je zoveel hulp krijgt! Ik denk dat je mede daardoor ook zo relaxed kan zijn (en doordat je werkt natuurlijk ) Ik vraag me af of ze nu lekker veel met elkaar spelen, of is het meer zo dat ze elkaar constant in de haren vliegen? Ik heb altijd het idee, leuk, 2/3 kindjes van dezelfde leeftijd, lekker samen spelen. Zeker nu ik er 2 heb van verschillende leeftijden, echt samen spelen lukt niet vaak, meestal moet ik Lisa 'redden' en Eva teleurstellen. Ben benieuwd of mijn beeld een beetje klopt
Heel leuk en interessant om te lezen! Ik vraag me ook vaak genoeg af hoe je dat allemaal redt! pfff. Ook financieel, 3 autostoeltjes, luiers x 3, 3 kinderstoelen etc....poe! Wel fijn dat opa en oma jullie elke dag even meehelpen.
Ik denk dat als Adi het niet (meer) leuk vindt, dat ze het dan wel meldt, of gewoon niet meer reageert! En dan ga ik ervanuit dat we dat allemaal respecteren!
hoi hoi, wat een drukte hier zeg!!! Ik snap werkelijk niet wat zo interessant aan ons is (behoudens 3 kindjes van dezelfde leeftijd, maar DAT zal het wel zijn ), maar ik klets gewoon mee hoor. Sommige vragen zal ik bewust niet beantwoorden, want die vind ik privé, maar daar hebben jullie begrip voor hoop ik
Mijn kindjes zijn bijna 10 weken te vroeg geboren. De laatste 8 weken van mijn zwangerschap heb ik volledige bedrust gehad, en de laatste 4 weken heb ik in het zkh doorgebracht.
We hebben een tweelingwagen en daar hebben we aan de voorkant een fietsstoeltje bij gemonteerd, dus ik heb nu een tweeling/ drielingwagen. Het werkt perfect, behalve als het regent.