Adi vertel eens.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo he wat een drukke toestand. dat er 1 iemand zo brutaal is om een topic te openen en dan ook nog allemaal leuke reacties krijgt van je. ik snap dat jij je niet super woman voelt en dat het er nu bij hoort. maar daarom is het toch wel super leuk om te horen hoeveel mensen eigenlijk respect voor je hebben?

je moet wel een schat van een vrouw zijn wil je drie kindjes opvoeden van de zelfde leeftijd. en werken en een man liefde geven. en dan ook nog eten maken schoon maken enz enz enz.
    meid je bent een top vrouw!!!

je bent er nu natuurlijk heel blij mee maar kan me voorstellen dat je wel moest schrikken tijdens de echo en het er 3 bleken te zijn.
    en je schema daar hoef je geen rare reacties op te krijgen want je doet het gewoon super! en je doet het goed als je even tijd voor zijn tweeen neemt. en de kinderen even weg brengt want anders kun je het nooit redden en kun je een lieve moeder blijven. echt dame respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. adi

adi Niet meer actief

hahaha ik snap nog steeds niet wat zij haar kinderen te eten geeft :D

Hier krijgen ze nog steeds KV 2x per dag, en ik heb werkelijk geen idee hoeveel pakken per week. 2?
    Luiers en gewoon eten: gewoon 3x wat één dreumes opmaakt. Dat kunnen ze allemaal niet 'delen' :)

We hebben inderdaad heel veel zelf moeten kopen, maar qua kleertjes doen we hier met vriendinnen veel uitwisselen, omdat we kindjes hebben die elkaar opvolgen. Ik krijg veel kleertjes, en geef die van mij weer door enz. Gelukkig hebben we allemaal dezelfde smaak.
    Grote inkopen waren een behoorlijke investering, maar daar zijn we komende 1/2 jaar iig klaar mee (dan moeten weer nieuwe stoelen en bedden en zo denk ik)

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Leuk topic dit, ik zat me ook al af te vragen hoe Adi alles 'deed' :), ik zie zoveel reacties van haar voorbijkomen.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bedankt voor je antwoord op mijn vraag!

Maar nieuwe stoelen, waar zitten ze nu in dan? Nog in de maxicosi? Als ze al in een vervolgstoel zitten kunnen ze daar nog wel in. Eva ging met 10 maanden in de Priori en zit daar het komende half jaar ook nog wel in, dan is ze 3,5 jaar.

5. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben ook priori :)
    Ja ik bedoelde dat we er nog zeker 2 jaar mee vooruit kunnen

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh aha, ik dacht 1/2 is een half jaar, maar je bedoelde dus 1 a 2 :). Ik vond het al raar!

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ik heb het mij ook meerdere keren afgevraagd als ik jouw naam zag..

petje af en ik vind het al leuk om te lezen hoe je bv naar de winkel gaat... vind het hier al 'druk' met een loper en 1tje in de wandelwagen

8. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik kom om in de hydro's washandjes en handdoeken
    1 dikke trommel was per dag :S (ligt aan mij waarschijnlijk maar toch whaha)
    Hoeveel heb jij wel niet :$

Ohh en qua brutaal wezen
    Dat vind ik niet,wat er wel niet verder word gevraagt hier op de forum :$
    Ik praat en vraag ook altijd dingen aan andere moeders bijv in de winkel enz
    Voor mijn zoon geboren was NOOIT maar het is net alsof ik lid ben geworden van de ouder club
    Ja ja ik hoor erbij!

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Adi, je hebt je eigen topic, moet je nou kijken :) Lief hoor, dat je dat allemaal deelt. Ik vind het nog steeds erg bijzonder en ook speciaal voor je kindjes, zo opgroeien met z'n drietjes!

Ik liep laatst met een vriendin en haar kindje (die ontzettend veel op elkaar lijken, precies even groot, zelfde haar, etc) door de winkelstraat, en toen kregen we al bekijks (kijk nou, 2 van die meisjes die daar rondkeutelen). Ik ben erg benieuwd naar de reacties als je straks achter 3 kids aanloopt ;)

Whitesaber, haha, de moedersclub, maar je hebt gelijk. Alsof je er opeens bij hoort, van die glimlachjes op straat naar andere moeders ('ik begrijp jou').

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi adi, je bent een beroemdheid hier zie ik ;) Grappig zeg.... Volgens mij moet je je verhalen allemaal uitgeven in een boek of een blad aanschrijven en een column gaan schrijven wekelijks ofzo; er is zo veel interesse in jou en je kids! ;)

11. adi

adi Niet meer actief

hahaha o ja tuuuurlijk :D

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik denk serieus dat je er geld mee kunt verdienen Adi!
    (voor een column of een boek)

Ik moet soms erg lachen hoe je dingen omschrijft!
    vooral dat je zoontje echt een vent is, en bij elke hoest getroost moet worden, doet ie van mij ook Haha!

13. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat een leuk en lief topic!! Ik lees ook mee, maar moet nog wel even bijlezen zie ik. Man wat gaat dat hard hier!

14. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is toch fantastisch!!!! Wat moet dat een prachtig gezicht zijn!!

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    en een heerlijk gevoel!!! wat een liefde dan he? Een dat keer 3, maakt ook een hoop van de zware momenten goed misschien? ;)

Overigens, geen vraag, maar meer een opmerking: ik vind het echt respect dat je met drie extreem premature kids er nog zo (ogenschijnlijk?) rustig onder blijft. Ik heb maar 1 extreem prematuur kindje en 1 a terme kindje en vind het al pittig ;) En dan nog alle nacontroles bij KA, fysio etc etc... pffft

16. adi

adi Niet meer actief

Dan heb je denk ik al mijn jankverhalen, angsten en onzekerheden in de prematurentopic gemist ;)

17. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nee hoor! ;) alles helemaal gevolgd, hihi Maar vind je gewoon 'stoer' overkomen ;)

trouwens in de prematurentopics komen van alle mamma's wel 'jankverhalen' voorbij, en die van jou zijn niet 3x 'jankeriger' ofzo ;) Jeetje ik ben geloof ik moe, wat een onzin ben ik aan het uitkramen hahah

18. Wat vonden je ouders en schoonouders ervan dat ze ineens 3 keer opa en oma werden? Hihi, dan heb je pas nieuws om te vertellen, jullie hebben het natuurlijk zelf gezien op de echo, maar ik kan me voorstellen dat mensen je niet geloven als je zegt dat je er 3 verwacht :p

Tja, je bent ondertussen natuurlijk niet anders gewend dan 3 kindjes tegelijk verzorgen, maar ik vind het toch ook wel heel knap; ik denk dat ik toch flink gefrustreerd zou raken van 3 van die dreumesen die tegelijk aandacht willen.

19. tulip

tulip Niet meer actief

adi, dit heeft eigenlijk totaal niks mee te maken dat je een drieling hebt, maar ik had het van de week in een ander topic gevraagd (offtopic) en ik kan hem nu niet meer terug vinden zelf.
    Ben zijn jij of je man buitenlands, of hoe kom je aan de leuke originele namen??? Hou je misschien niet van hollandse namen.;)

20. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik wil even vermelden dat ik ook superveel respect voor je heb!! Ik doe het je niet zomaar na hoor!! Ook super dat je gewoon openlijk antwoord geeft op de vragen van mede forumers.

Ikzelf heb eigenlijk geen vraag, kan nergens opkomen... Alles wat ik graag zou willen weten is al gevraagd :) (niet dat ik zo nieuwschierig ben, maar als ik je naam voorbij zie komen dan denk ik wel eens;"Hoe zou Adi dit doen?" Snap je?) ik zal het topic wel blijven volgen, want vind het leuk om te lezen hoe je het allemaal doet!!

Deel Deze Pagina