Adidas model zorgt voor opschudding

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mamalacht, Oct 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Same. Godzijdank heb ik zelf niet zoveel haar.

Biny likes this.
  2. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Ieder z'n eigen ding hoor, maar ik vind het er vies en onverzorgd uitzien.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,157
    23,238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik vind d'r nou niet bijzonder mooi eigenlijk. Zou wel d'r lijntje willen hebben :roflmao:

4. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik krijg er een beetje een gevoel bij van een heel behaarde man, je weet wel, met een deurmat op borst en rug wat over de kraag heen piept.

Het is haar, maar ik vind het er niet fijn uit zien. Dat gevoel krijg ik ook bij die vrouw.

Voor de rest mag ze het helemaal zelf weten of ze het laat staan of niet, ik vind het niet mooi en onverzorgd.

5. Manque

Manque Niet meer actief

Supergoed. Ik zeg niet dat iedereen alle lichaamshaar moet laten staan, dat moet men namelijk lekker zelf weten, maar doordat het zo weinig getoond wordt kunnen mensen denken dat het abnormaal is. Hoe vaker we het zien, hoe meer algemeen geaccepteerd het waarschijnlijk wordt.

chrystel73 and cowgirl80 like this.
  6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Kun je nagaan hoe ik eruit zie. :p

Liekje81 likes this.
  7. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Nooit geweten dat blonde vrouwen zoveel haar op hun benen kunnen hebben. Ik dacht id eerste instantie dat het gefotoshopt was ofzo haha.
    Verder moet ze lekker zelf weten hoe ze op de foto gaat.

8. Manque

Manque Niet meer actief

Wauw, ik heb ook even doorgeklikt op haar instagram en ik heb enorm veel respect voor de manier waarop zij zichzelf en haar kunst presenteert en dat ze dit ook doorzet ondanks alle grove en beledigende reacties.

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Dat kan aan de leeftijd liggen. Als ik vergelijk met pakweg 15 jaar geleden dan is dat een heel groot verschil. Toen zou ik het wollig kunnen noemen terwijl het nu lijkt dat er hier en daar een haar verdwaald is.

Ahava likes this.
  10. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Bedoel je dat jij lichaamshaar verliest nu je ouder wordt?

Ik merk geen verschil, op mijn 18de had ik net zo weinig beenharen als nu.

11. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Ik zal eerlijk zeggen dat ik echt wel ff mn wenkbrouwen optrok, toen ik die harige benen zag. Heb er verder niet echt een mening over. Totdat ik tussen haar andere fotoos keek en zag dat er ook een fraaie celullite foto tussenzat. Vind het mooi om te zien dat zij zich nergens voor schaamt.....en dat maatje 36 ook celullite heeft :)

jeanney5 likes this.
  12. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

13. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,157
    23,238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
  14. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Ik vind haar ook niet heel bijzonder om te zien, op straat zou ik haar gewoon voorbij lopen. Tenzij ze natuurlijk die kokosmatten laat zien lol.

15. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik heb een vriendin die zichzelf 10 jaar geleden al 'body positief power woman' noemde en uit idealisme de wereld haar natuurlijke vrouwen lichaam liet zien. Maar ik heb lichaamsbeharing bij vrouwen sowieso nooit vreemd gevonden, wel het gedoe om die beharing.

Heb namelijk wel een zorgelijke mening over de reacties op haar instagram en ook hier. Als je ongeschoren benen vies noemt, alleen omdat het een vrouw is, ben je echt goed gehesenspoeld door de media:rolleyes:

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Whahahaha ik ben heel blond en je wilt mijn benen niet zien hoor na 2 weken :p

Wat zij doet moet ze zelf weten. Ik zou er zelf niet voor kiezen..

17. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Precies mijn idee. Ik zag laatst een interview met mannelijke pubers in Engeland. Ze moesten uit foto's de meest normale vagina halen. Guess what, iedereen koos een geschoren exemplaar waar dan ook nog eens geen schaamlippen bij naar buiten kwamen piepen. Toen er dan werd gezegd dat het exemplaar met haar normaal was keken die jongens vol ongeloof.

Ja dames, zó ver is het gekomen, en dat hebben we uiteindelijk voor een groot stuk aan onszelf te danken (want wij doen er gewoon aan mee).

fafa likes this.
  18. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Hahaha zouden ze dan denken dat elk meisje haarloos is, en dat je alleen een harige doos krijgt door haargroeimiddeltjes?:roflmao:

19. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Amen!!

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Zoiets ja. Een jaar of 15 geleden zag het er echt niet uit als ik het niet bijhield. Nu zijn de haartje op mijn benen net iets donkerder maar heb ze amper. Ik kan makkelijk 2-3 weken overslaan voor het echt zichtbaar wordt. Op mijn armen heb ik altijd redelijk wat haartjes gehad, wel heel licht. Maar ook daar zie ik toch echt minder haartjes. (En voor de oogarts/bril grapjes, ja ik heb een bril en net 2 weken geleden weer aangepast in sterkte ;) )

Share This Page