Adidas model zorgt voor opschudding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamalacht, 3 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Oh heerlijk lijkt mij dat. Hier heb ik dat na 2 week er wel aan zitten. Maar dan nog scheer ik mij niet altijd (in de winter). Het is maar haar.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mijn jongste dochter zou zeggen: die heeft veel hangelslag op haar benen!

Zegt ze bij mij ook als het weer tijd wordt om te scheren...

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb er eigenlijk niet echt een mening over. Tja, beenhaar hè. Niks anders dan hoofdhaar of armhaar.

Die bedreigingen en beledigingen.. Ja daar vind ik wel wat van.

DastyQueen en void vinden dit leuk.
  4. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ik heb net zulke benen. Niet voor gekozen, maar wel gekregen. Vroeger heel erg voor geschaamd, nu gewend. Ik epileer.
    Net voor de lente had ik dus zulke 'mooie' winterbenen en kwam mijn dochtertje van 4 bij me zitten. Ze aaide mij over mijn benen en vertelde hoe mooi zij mijn benen vond. :o:

Dit jaar is mijn dochter gestart op de basisschool. De eerste paar dagen hadden we mooie zomerse dagen en droeg mijn dochter jurken en rokken. Op een dag kwam ze thuis en vertelde treurig dat zij haar benen stom vond. Kinderen hadden haar geplaagd met de haren op haar benen. :(

Ach..

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Gadsie wat sneu zeg. Wat kunnen kinderen toch gemeen zijn. Mijn jongste zoontje is heel erg behaard. Ook op zijn rugje etc, nu nog wel blonde haartjes en het is een jongetje, maar toch.. Dat kinderen daar al mee pesten.

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ik vind het niet mooi
    Ik vraag me af wat voor signaal ze hiermee af wil geven
    De reacties van sommige mensen erop vind ik triest

Brinta vindt dit leuk.
  7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind het schokkender dat ze gewoon verkrachtingsbedreigingen gehad heeft dan dat ze haar beenhaar laat staan.

Als ik weer eens een gigantische opleving van mijn eczeem heb scheer ik ook niet, want het maakt het alleen maar erger. gelukkig vind mijn man het belangrijker dat ik het comfortabel heb dan dat ik aan de schoonheidsidealen voldoe.

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik vind de tegenstelling in jouw reaktie juist triest.

Wat voor signaal denk je dat iemand wil afgeven met het niet afscheren van (volkomen natuurlijk en functioneel) lichaamshaar? Het zijn juist reakties zoals deze waardoor mensen steeds meer worden gedwongen zich te conformeren naar een tegennatuurlijk schoonheidsideaal. Alsof iemand met lichaamshaar erop uit is om mensen te provoceren ofzo?

Straks sturen we aan op een maatschappij waarin je er niet meer bijhoort als je niet op zijn minst vóór je zestiende een nosejob hebt gehad, je kop vol hebt laten pompen met botox, en niet te vergeten de verplichte siliconentieten (niet te vergelijken met natuurlijke grote borsten, want die hangen en zijn daarom walgelijk).

Treez, cowgirl80 en Manque vinden dit leuk.
  9. Whysteria

#49 Whysteria, 22 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2017
    Bekijk bijlage 546839

Oh, kijk: hier is zo'n walgelijke poot. Geen zin om te scheren momenteel, het is herfst. Laat ze maar komen met bedreigingen...
    En laat ik maar niet beginnen met mijn hangtieten... :roflmao:

cowgirl80, puzzelstukje en Manque vinden dit leuk.
  10. Manque

Manque Niet meer actief

Oh, kunnen we hier een challenge van maken? Ik heb ook al een week niet geschoren, maar ik krijg de haren niet goed op de foto :p Probeer het morgen nog een keer bij daglicht en dan post ik hier.

cowgirl80, puzzelstukje en Whysteria vinden dit leuk.
  11. Whysteria

Ik kijk er vol verwachting naar uit :D

12. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Sowieso nogal een vreemde foto. Vreemd kostuum, rare houding, been heel overdreven op de voorgrond geplaatst.

13. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Nou ze gaat heus niet op de foto met ongeschoren benen zonder daarmee een boodschap over te willen brengen
    Ze snapt heus wel dat er reacties op komen omdat het afwijkt van wat er normaal wordt gemaakt aan foto's
    Dan zal ze daar vast een bedoeling mee hebben
    Maar wat dat precies is staat er niet bij
    Nu gaat iedereen van alles invullen
    Maar ik vraag mij gewoon af wat haar boodschap is met deze foto
    Hoef je niet direct zo persoonlijk te worden

14. Manque

Manque Niet meer actief

cowgirl80 vindt dit leuk.
  15. Whysteria

Je hebt altijd baas boven baas :roflmao:

16. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Top dames, ik ga even kijken of er bij mij genoeg opstaat om mee te doen met de challenge :)

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bij mij wel maar ik durf het echt niet te laten zien... na een aantal dagen is het al zo veel! Ik doe het jullie niet aan.

Deel Deze Pagina