Hahaha, jaaaa dat dacht ik ook! Veters heb je om te strikken, die krengen hebben de functie je voet goed te omsluiten. Een bh doe je ook niet achterstwvoren aan omdat het mode is, toch?
Juist wel strikken!! Staat mooier, je voet is kleiner en mocht je mee willen doen met de mode: strikken! Ik strik überhaupt wel, voel me inderdaad net een gabber met van die weggestopt veters, heel kinderachtig.
Ik ben nu op mijn werk, middelbare school en zie veel gestrikte maar ook ongestrikte sneakers. Ik heb ze zelf achter de flap gestrikt, heb ik altijd gedaan. Het kan dus allebei
Goh ik strik mijn Stan Smith Adidas nooit maar stop de veters altijd in m'n schoen. Zie nu dat dat dus écht not doen is tegenwoordig. Ik zal ze straks netjes strikken dan maar haha
Ik heb er een schuursponsje in of een opgevouwde sok. Net waar ik zin aan heb. De veters stop ik er bij in.... Kom op die sneakers zijn toch ook van 15 jaar terug? Het hehaald zich...straks weer cavello, plastic speentjes. Bomberjacks zijn ook alweer in deze zomer....
Whaha, volgens mij was dat sarcastisch bedoelt Toch? (wat Panda zei over dat schuursponsje bedoel ik)