Anel slaapbeertje bruin, kruik

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door tascha, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoi dames,

Even een vraagje. Wij hebben voor de babykamer de hele serie van Anel slaapbeertje bruin. Deze hebben wij 2 jaar geleden gekocht, maar hij bestaat nog wel. Ook hebben wij, bij mijn zoontje, een kruikenzak gekocht, waarbij het mutsje blauw was ipv bruin. Deze hadden ze toen ook met een roze mutsje, bij babypark. Maar we kunnen het nu nergens meer vinden. Is er iemand die deze nog gezien heeft, of die hem te koop heeft. Wij willen hem nu heel graag in het roze hebben en zouden het heel jammer vinden als het niet meer bestaat. We hebben babypark al gebeld, maar die hebben hem alleen nog maar in het blauw. Wie o wie kan mij helpen. Ik zou wel een foto willen plaatsen, maar kan geen duidelijke foto hier plaatsen. Als iemand dat voor mij wilt doen, mag dat ook.
    Alvast bedankt.

Gr Tascha

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Helemaal niemand die iets weet van dit beertje. Je zou ons echt een plezier doen.

3. beertje1978

beertje1978 Actief lid

3 okt 2008
    207
    0
    0
  4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Heel lief dat je meedenkt, maar hier had ik inderdaad ook al gekeken en ik kon het hier ook niet vinden.

5. PriscillaC

30 aug 2008
    22
    0
    0
    Hoi!

Wij hebben onze spullen bij burgerhout gekocht, in Rotterdam (bij jou in de buurt, dus ik weet niet of je er al geweest bent).
    Dat was in November ergens en wij hebben alle spulletjes gekocht met dezelfde beer, alleen dan ze zilverkleurige versie.
    Daar hadden ze toen ook de hele versie nog in het bruin, wij konden kiezen uit bruin of zilver en hebben uiteindelijk zilver gekocht.
    Ik heb geen idee of ze de bruine versie nu nog steeds hebben, maar je zou er misschien eens kunnen gaan kijken en anders misschien op de website?
    De website van de winkel is deze: www.babyentiener.nl
    Ik hoop dat je er wat aan hebt en anders veel succes met verder zoeken ;)

Groetjes Priscilla.

6. PriscillaC

30 aug 2008
    22
    0
    0
    Ach wat ontzettend stom zeg!
    Ik zie nu pas dat je m in het roze zoekt...
    We gooien het maar weer op de hormonen :oops:
    Misschien kun je alsnog kijken hoor, wie weet zit het er tussen, ik dacht echt dat je de bruine zocht, geen idee waarom :(

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Geeft nier hoor. We hebben de hoop een beetje ogegeven. Want alleen bij babypark hebben we ze gezien en die heeft ze alleen nog in het blauw. Het is jammer maar helaas denk ik. In ieder geval bedankt.

Deel Deze Pagina