X Factor Live Shows!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Es09, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wie kijkt er ook!??? Ik al vanaf de audities!!! :D Tot nu toe elke Xfactor gevolgd!

Vanavond zijn de live shows van start gegaan!! :D;)

Ik vind die blinde man echt GEWELDIG!! Ed!! :) Ook de groep Adlicious vind ik superrr!! En Rochelle ook!! :):)

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ik zit te kijken, maar vind het niveau niet zo heel hoog eerlijk gezegd. Ben fan van Adlicious, Rolf en Rochelle, er zitten mensen bij dat ik denk van wat doen die in de liveshows zoals Jantine en dat jonge meisje en jonge jochie(weet hun namen geen eens)

Tijd dat the voice weer begint, veel leuker! :D

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jaaa the voice is wel een hoger niveau dat zeker.. mja je moet wat als je op vrijdagavond op de bank hangt :p

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    vind het niveau ook niet zo super eerlijk gezegd.. die meidengroep sim ren ofzoiets vind ik wel goed..en die blinde man..

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    vind het geluid slecht. erg schel... maar kan natuurlijk aan mij liggen.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat het niveau hier lager is dan bij The Voice, komt doordat bij The Voice veelal mensen zitten die op het punt van doorbreken staan. Dat zijn pro's met heel veel ervaring en dat heb je hier niet.

Dat jonge meisje, en Tim (die jonge jongen) vind ik juist geweldig goed!!! Man wat heeft die Tim een stem voor een jongen van 16...

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    zo dit is de eerste waarvan ik t mooi vind vanavond. een vol geluid.. he he..

edit. prodentsmile boy heeft ook een mooi geluid. hij moet alleen niet lachen:D

8. Female

Female Niet meer actief

Ik was gister weg dus had het (voor de 1e x :D) gemist.
    Vind het wel een leuk seizoen, en dat er veel goeie tussen zitten.
    Begin vd week even de herhaling kijken :)

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Die blinde man he... Ik ga het zo vreselijk irritant vinden als hij gaat winnen. Dan heb ik echt geen zin meer om te kijken als het die kant lijkt op te gaan.

Ik weet nog niet wie er naar huis is gegaan (heb het laatste stukje opgenomen), dus ik lees even niet verder in dit topic :D

In ieder geval is het een leuke groep, veel goede mensen!

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Die vinden wij juist fantastisch:D

En over het niveau, dat ligt toch echt vele malen hoger dan vorig jaar hoor. Kijk alleen al naar de groepen..Je kunt X-factor alleen niet vergelijken met the Voice, de mensen die daaraan meedoen zijn vaak al een stuk verder in de muziek...

Maar ik wil dus heel erg graag weten wie eruit is? Irritante van dit soort programma's is dat ze het qua uitzendtijd altijd zo uitmelken en je dus om half 1 nog voor de tv zit als je de uitslag wilt zien. Dat heb ik gister dus niet gedaan, maar weet dus niet wie eruit is:x Op de site van x factor wordt ik ook niet veel wijzer. Aan de fotootjes te zien is Jesse eruit (als enigste zwart/wit), maar is dat ook zo?

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Maar ik vraag me dus af of hij nog steeds zo fantastisch werd gevonden als hij niet blind was geweest. Ja, hij kan goed zingen, maar hij zingt naar mijn mening niet beter dan de meeste andere kandidaten. Bovendien vind ik hem nou niet bepaald aantrekkelijk (understatement) en is zijn muziekkeuze en performance ook niet echt mijn smaak.

Net als die operazanger bij holland's got talent. Ook zeker niet de beste, maar wel die stomme gunfactor.

12. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik vind Ed echt de bom!
    Ik lag op de bank te hangen met mijn vriend en hij was de eerste kandidaat die ons rechtop kreeg en enthousiast.
    Ik vind zijn stem super blind of niet blind.
    En hij is gewoon echt zichzelf en je ziet dat hij ervan geniet.
    Dat vind ik mooi :)

Rochelle is ook een toppertje! En ik ben ook voor Pyke alleen vond ik hem gisteren mwah.

Ik had gehoopt dat Jantine eruit zou gaan, heb helemaal niks met haar.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ook als Ed niet blind was geweest had ik hem super gevonden. Nee, hij is niet knap, maar heeft desondanks wel de X-factor. Ook houd ik van zijn muziek, al is het ene nummer natuurlijk wel mooier als het andere. Bijvoorbeeld vorige week Angie, fan-tas-tisch!! En als hij zingt zie ik geen blinde kandidaat, maar gewoon Ed die daar lekker zijn ding staat te doen. Wat mij betreft is hij al een artiest en heeft hij X-factor helemaal niet meer nodig...

Maar ook Tim vond ik gister super. Kippenvel all over my body. Zijn stem is zo puur en dan die kop erbij. Geweldig..

Maargoed dames, weten jullie nou wie eruit is:)

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jesse is eruit! En terecht, vreselijk vond ik hem...

En Ed, ik vind hem goed, maar heb niks met hem evenmin als met Jantine, wat een irritante vrouw is dat. Vindt hen helemaaaal niet leuk.

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ah, dankje Buffy. Had het idee al..

Ik had inderdaad ook niet veel met Jesse. Maar ook Jantine vind ik helemaal niks. Ze doet zo raar op dat podium en heeft duidelijk last van de lengte van haar benen. Ze heeft geen idee wat ze daar mee moet doen als ze staat te zingen:p

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Van mij mag die Jantine eruit, leuk voor op een bruiloft of zo, maar verder..neeuh.
    Ed, tja hij is goed, zingt goed maar heb verder niet zoveel met hem. Ben het wel met Yukl eens of men hem ook zo gewelgid zou vinden als ie niet blind was geweest.

Van mij mag er maar 1 iemand winnen en dat is Rochelle. In 1e instantie dacht ik, mens, kijk toch eens wat vrolijker, daar zit zo'n chagrijnige kop op, maar nu ik haar vaker heb gezien denk ik dat het gewoon een hoop onzekerheid is. Maar wat kan die meid zingen zeg!:$

17. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Is Jesse eruit?? Oh, dat had ik niet verwacht... dacht echt dat het jantine zou zijn.

Niet dat ik fan ben van Jesse, maar kan me wel voorstellen dat drommen schoolmeisjes dat wel zijn.

En die Ed, mwa, ik vind het een one-trick-pony. Hij kan echt maar op 1 manier zingen en maar 1 soort genre. Dus tja, als ze hem steeds dit soort liedjes laten zingen dan zal ie met de gunfactor best een eind komen, maar uiteindelijk is de doelgroep die 15 jarige schoolmeiskes, dus zal er wel iemand uit die categorie winnen.

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Van mij mag Jantine er ook uit. Ze valt compleet in het niet bij de andere kandidaten.

19. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    zo wat zong jantine vals

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Jessica nog erger.. brrr nou ja misschien niet vals maar ik vond t niet om aan te horen..

Optreden van R Kelly was wel super!

Deel Deze Pagina