Ik werk nu 7 jaar als administratief medewerkster bij een productiebedrijf en krijg als maandelijkse belediging 1529 bruto is 1200 euro netto. Ik ben 34 jaar, voor 32 uur.
Ik verdien bruto zo'n 2400 voor 36 uur, ik hou ong. 1600 over. Op termijn ga ik 24 uur werken (waarvan ik 21,6 uur laat uitbetalen) en dan hou ik zo'n 1250 netto over.
Ik werk 24 uur en verdien netto 1100 euro exclusief reiskosten. Daarnaast heb ik 11 weken vakantie op jaarbasis.
Ik werk bij een gemeente en werk 24 uur, netto verdien ik 1525 euro. En ik heb rond de 10 weken verlof.
ik verdient 2170 bruto (ong 1350 netto) ben 24 jaar en werk 40 uur op de administratie van een bouwbedrijf.
ik hield daar ongeveer 1645 netto aan over per maand. ik werk er niet meer nu...ben volledig thuis voor onze dochter
Ischa31, Puppy78 , Maryloes,Evamerel1, Happygirl86 en Debsje1977. Bedankt voor jullie reactie, Het verschil heel erg waar je werkt zie ik wel en voor hoeveel uur. Happygirl86 wat betaalt u veel belasting zeg. De gemeente spreek me wel erg aan alleen wat heb je daar veel vakantie zeg jeetje moet je die opnemen? Heb nog geen kinderen dus heb nog niet zoveel nodig.
Zijn er toevallig mensen die dag en avond diensten werken? Wat doe je dan voor werk Want het liefst wil straks nog avonden blijven werken en plaats van me nachten dan dagdiensten.
Ik werk als reisadviseuse bij een groot reisbureau.. Wij hebben een callcenter waar we ook s'avonds en in het weekend werken tot max. 22.30 uur..
Chantal84 Bedankt voor je reactie. Dit is niet helemaal wat ik straks zoek maar wel zeker iets om over na te denken.