administratief thuiswerk

Discussion in 'De lounge' started by claudianoa, May 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

Sep 13, 2009
    1,724
    0
    0
    ik vroeg me af of hier iemand is die administratief werk doet en dit dan thuis uitvoert??

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

3. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

Sep 13, 2009
    1,724
    0
    0
    mag ik vragen wat je precies doet en hoe je er aan bent gekomen ik wil het ook graag maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik lees ff mee..

5. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

6. me to

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

Sep 13, 2009
    1,724
    0
    0
    hihi ben gelukkig niet de enige die vanuit huis zou willen werken

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben je inderdaad niet want er zijn al veel topics over geweest :p

9. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    lees ook mee

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik luister vanuit huis mee met Callcenters, als ze iets vertellen wat niet klopt krijgen ze met mij aan de stok :)
    Ik doe dit al 5 jaar. Eerst vanaf kantoor maar toen ben ik naar zeeland verhuisd, en mag ik thuis werken.
    Heerlijk :D

11. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

Sep 13, 2009
    1,724
    0
    0
    ik ben al een poos op zoek maar vaak weet je niet wat je kan vertrouwen en ik werk al zolang in de kinderopvang dat ik het een beetje zat ben eigenlijk er gewoon klaar mee ben en wil zo graag vanuit huis werken

12. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

Sep 13, 2009
    1,724
    0
    0
    hoe gaat dat in zijn werk dan met het meeluisteren? gewoon via je vaste aansluiting ofzo? want dan valt het voor mij al af want die heb ik niet heb alleen een mobiel

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik loop altijd tegen het probleem aan: hoe weet je wie je kan vertrouwen? Er zijn zoveel nep thuiswerk aanbiedingen. die je bedonderen enzo. Ik durf dus niet zomaar wat aan te gaan qua thuiswerk :)

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,556
    529
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm... je zou toch evt een vaste aansluiting kunnen nemen. En daarbij dit soort bedrijven zal je ook vaak een vergoeding geven voor de telefoonkosten (dus "tikken" en de vaste kosten)

15. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

Sep 13, 2009
    1,724
    0
    0
    het probleem is dat ze in ons huis de vaste aansluiting niet kunnen vinden kpn is al een keer langs geweest en die kon hem niet vinden. hij kon wel aangesloten worden maar dat was behoorlijk prijzig

16. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik doe administratief werk vanuit huis, maar ik denk dat het niet helemaal is wat je bedoelt... Ik doe namelijk de boekhouding en het contact met klanten voor het bedrijf van mijn man ;) Ben een beetje zijn secretaresse, soms wat vertaalwerk, zoekwerk etc.

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb geen telefoon nodig, ik luister mee via de pc. Ik kan aanklikken met welke medewerker ik wil mee luisteren en dan luister ik via zijn pc mee.

Maar het valt zowiezo af, want we zoeken geen mensen ;) En helaas al helemaal geen thuiswerkers meer, zelfs data-entry gebeurd tegenwoordig op kantoor :( Ik heb gewoon geluk dat ik het wel mag, heeft denk ik ook met vertrouwen te maken.

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik doe ook administratief werk vanuit huis.

Het was eigenlijk een kantoorfunctie, maar toen ik bevallen was van Milan en hem niet naar een kinderdagverblijf wilde doen, heb ik het zo kunnen regelen dat ik voortaan m'n werkzaamheden vanuit huis uitvoer. Hier is vertrouwen ook heel belangrijk! Ik mail namelijk aan 't eind van de maand m'n uren die ik gewerkt heb door en dat wordt dan uitbetaald. Maar er is voor hun natuurlijk geen manier om te controleren of ik ook daadwerkelijk die uren heb gewerkt (doe ik uiteraard wel hoor).

Share This Page