Ik zit hem echt te shaken hier,ben zo bang,niet voor me kies maar voor die verdoof spuiten,echt heel erg. Ben echt in staat om af te bellen
Meid weet precies wat je bedoeld, ik moest vanmiddag twee gaatjes laten boren die dicht bij mijn zenuw zaten ..brrrr .. was echt bang .. achteraf is het mee gevallen maar toch .. Zit nog met een verdoofd bekkie Ik leef met je mee .. succes straks !
Niet leuk meid, maar kom op! Heb het zelf een tijdje terug ook laten doen. Als je maar probeert te ontspannen (ja moeilijk I KNOW!) zal het best wel meevallen. Je kunt ook even vragen aan de tandarts of hij het even voor verdooft (soort spul wat ze er dan opsmeren) dan voel je nog minder! Veel succes!
Dankjewel.. Meestal zeg je altijd achter af oo nou dat doe ik zo weer.. Maar de tijd voor dat je in de stoel zit bij hun is echt zenuw slopend zeg
Ja dat zalfje ga ik ook vragen,maar alleen als die ook in mn gehemelte moet prikken,dat heb ik nog nooit gehad namelijk
Daar had mijn tandarts het idd ook al over, ik heb het dan niet gedaan maar misschien is het voor jou ( TS ) wel een fijner gevoel ?
Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer, Angst is erger dan de pijn? Zo is het namelijk maar net. Je kunt het beter over een uurtje gehad hebben, dan dat je er steeds tegenop blijft zien. Vanavond is alles voorbij. Sterkte!
In je gehemelte prikken ? ... Heb ze ooit wel eens in de spier gehad van mijn wang maar nog niet in mijn gehemelte .. Weet je zeker dat hij daar gaat prikken ?
Ik moet zeggen dat die prikken bij mij niet zo heel pijnlijk waren. Dat had ik wel verwacht, maar achteraf viel dat allemaal reuze mee. Ze zijn zo kundig tegenwoordig.
Ik ben gisteren naar de tandarts geweest om een kies te laten vullen, omdat hij helemaal achterin zat doen ze het bij mijn tandarts standaard voorverdoven. Ideaal. Ik zat echt te wachten op de prik, maar ik voelde hem niet. De volgende keer weer! Over een half jaar een kroon..... even sparen nog. Wat zijn die dingen duur. TS: veel succes, heb je veel last van die kies?
Bij mij hebben ze ook welis in m'n gehemelte geprikt, ook bij het trekken van een kies. Tja ik ben jammergenoeg ervaringsdeskundig, hihi
ik weet niet waar ze gaan prikken,maar mn man die heeft vrijdag daar wel een prik gehad,dus het is afwachten.. laat wel even weten hoe het is gegaan,ik ga nu me hondjes uitlaten en dan op na de tandarts Bedankt dames
Heel veel sterkte voor zometeen! Wat je zou kunnen vragen aan je tandarts is of hij/zij tijdens het prikken in je wang wil knijpen (deden heel veel tandartsen met wie ik gewerkt heb, dan gewoon wijsvinger aan de binnenkant van je wang en duim op de buitenkant, zo hebben ze de hand toch om plaats te maken voor de spuit, en knijpen ze gewoon heel rustig een beetje in je wang). Heb ik zelf ook laten doen om uit te proberen, dus een keer zonder en een keer met, en dat met was toch echt wel fijner vond ik. Want ja, ook hier iemand die bang is voor prikken...Verder zijn de naaldjes tegenwoordig echt heel erg fijntjes, en doen de prikken echt niet heel veel pijn oid, viel mij reuze mee zelf, had er meer van verwacht eigenlijk... Nouja, nogmaals sterkte in ieder geval!
om 4 uur werd ik geroepen , 10 min later stond ik weer buiten.. heb geen last van de spuiten gehad,mijn man vrijdag wel daarom was ik zo bang.. misschien komt het ook omdat ik me eigen 4a5 keer per dag prik,dan wel op een andere plek maar toch.. Kies is er uit,volgende week een afspraak om een aantal gaatjes te vullen,en 2 weken later weer.. Mijn angst is weg.. Ben ook al echt heel lang niet geweest,ik denk wel 6 jaar niet meer,ben blij dat ik de stap heb durven zetten Bedankt dames
Hoe is het gegaan? Na jaren uitstellen heb ik pas 2 verstandskiezen laten trekken. Oh, wat zag ik er tegenop, maar het viel 100% mee!