Dit ga je niet menen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 2 en 4 augustus speelt mijn favoriete band in Nederland. Ik wilde, natuurlijk, naar allebei de concerten, en het liefst met m'n vriend. Ik heb hem gevraagd of het kon, hij kon sowieso 1 dag mee, heb ik daar alvast kaarten voor besteld. Van de andere dag wist ie het nog niet, dat moest ie met z'n baas overleggen, omdat ie dan 3 dagen vrij zou moeten vragen. Het is natuurlijk in de periode dat iedereen vakantie wil. Fine, volgens z'n baas was het geen probleem, het gaat om 3 dagen, dat kon gewoon. Mijn vriend heeft dat tegen me gezegd, ik hélemaal blij natuurlijk, meteen kaarten voor de 2e dag besteld.

Nu krijg ik net een sms, dat het nog niet zeker is of het wel kan, omdat m'n vriend misschien toch wel gewoon moet werken. Z'n baas zou 'niet goed gekeken' hebben, en omdat er iemand ontslag heeft genomen is er iemand minder die diensten kan draaien.

Ik vind het zó gemeen dat hij dus maar weer voor z'n werk kiest en mij maar weer laat zitten. Ik weet nu al dat het toch wel zo zal lopen dat hij inderdaad dan moet werken, en dat ik die 2 avonden thuis zit, in plaats van dat ik bij het concert sta waar ik me al maanden op verheug.

Ik ben serieus al vanaf dag 130 aan het aftellen, inmiddels hoeven we er nog maar 63. Dit zijn de enige avonden dat ik eventjes wég kan, dat ik het ook léúk vind om even weg te gaan, dat ik even sámen kan zijn met m'n vriend, de enige keer dat ik m'n band, die in de afgelopen jaren echt enorm veel voor me heeft betekent, kan zien.

Naast dat ik me erop had verheugd met m'n vriend te gaan. Kan ik ook met niemand anders. Met het OV kom ik snachts niet meer thuis. Ik heb geen auto, degenen die ik mee zou kunnen nemen hebben geen auto..

Daar gaan m'n avondjes :(:(:(

Het klinkt vast heel aanstellerig, maar ik vind het zo erg. Ik ben zó verdrietig :(

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan me goed voorstellen dat je baalt,maar ook niet erg handig van zijn werkgever dat die eerst zegt dat het geen probleem is. Zou als ik je vriend was gewoon zeggen dat hij heeft gezegt dat het geen probleem is en dat er nu al kaartjes gekocht zijn. Als hij op vakantie was geweest zou hij er die 3 dagen ook niet zijn.

3. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Kan me voorstellen hoor, echt enorm balen!
    Kun je niet een oproepje plaatsen of er nog meer mensen heen gaan waarmee je kan gaan? Via fanclub, band website oid? Iemand hier die er misschien ook heen gaat, wie weet.
    Of doe een voorstel aan je vriend of hij niet 1 avondje van de 2 toch kan proberen mee te gaan, tenzij heel hard gaan huilen beter werkt-> dan moet je dat doen ;)
    Nee serieus, heel erg jammer!

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

zou ik idd ook doen!

welke band is het trouwens? ben wel nieuwsgierig nu hoor..

5. Met heel hard huilen heb ik atm niet zoveel problemen ;)

Het is misschien belachelijk, maar na alle tegenslagen van de afgelopen maanden voel ik me nu zó in de steek gelaten. Dit was echt hetgene waar ik naar uitkeek, waar ik op wachtte, waar ik blij van werd.

M'n vriend is bang dat hij z'n baan kwijtraakt; in augustus worden er weer een paar mensen ontslagen, en zijn contract verloopt in augustus. Ik kan het best begrijpen hoor, maar toch. Hij weet hoe belangrijk het voor me is, en toch pikt hij alles van z'n werk, en laat hij mij daarom zitten.

Met onbekende mensen gaan is niet echt mijn ding zeg maar.. Het duurt érg lang voor ik me op m'n gemak voel bij iemand. Ik weet wel dat je nu in ieder geval 1 gedeelde interesse hebt, maar toch.. Ik weet het niet, ik zie het nu op dit moment in ieder geval totaal niet zitten..

@Miffy; Papa Roach!

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hee

waar is dat concert?

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh vet! kan me idd wel voorstellen dat je daar graag heen wilt!

sorry, ik wou dat ik verder meer advies had voor je, ik weet t ook niet zo goed.. alleen even gaan praten met de baas, t is niet helemaal eerlijk dat hij eerst vrij zou krijgen.

8. 2 Augustus in de Melkweg in Amsterdam, en 4 augustus in 013 in Tilburg..

Ja inderdaad.. Ik heb de afgelopen jaren heel veel aan die muziek gehad, vooral toen ik in de steek werd gelaten tijdens m'n zwangerschap. Tijdens m'n 'straatvreesperiode' was het echt die muziek die me er doorheen sleepte, als ik dat op m'n mp3 had staan durfde ik wél naar buiten. Sommige mensen denken misschien van, die muziek kun je thuis toch ook luisteren? Het klinkt misschien ook wel een beetje slap allemaal, maarja ;)

9. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Helemaal niet belachelijk hoor. Als het je favoriete band is die heel veel voor je betekent... Maar goed, in dit geval begrijp ik je vriend natuurlijk ook heel goed. Als ie echt niet meewil omdat hij serieus bang is voor zijn baan... Als dat toch niet alleen de reden is zou ik 'm toch nog eens proberen duidelijk te maken hoe belangrijk het is, en zonde van het geld bovendien!
    Had al even gekeken en dacht al dat het Papa Roach was. Ging even kijken aangezien het wellicht een band kon zijn die ik/wij hier ook graag zouden zien, helaas heb ik zelf niet zoveel met Papa Roach.
    Ik hoop voor je dat er toch nog een compromis gesloten kan worden en je minstens 1x kan gaan kijken naar je bandje! Succes met deze teleurstelling in iedergeval.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik weet niet of je wederhelft kiest voor zijn werk. mijn vriend heeft niks te vertellen op het werk hoor als de baas zegt nee is het nee. weinig keuze aan dus. en zo gaat het ook bij mijn exman. die moet hemel en aarde bewegen om vrij te krijgen op de dagen van onze dochters examen om haar te kunnen vervoeren. maar daarvoor krijgt hij daarnaast geen vrij meer voor haar revalidatie. nee is nee, punt. terwijl je toch echt recht op zoveel dagen per jaar hebt. maar mooi niet dus in de praktijk. en dan hebben we het hier nog over noodzakelijke dingen laat staan als ze een keertje vrij zouden willen voor iets leuks. en tegenwoordig is iedereen tochal bang voor zijn baan dus hebbend e bazen nog meer macht wat dat betreft. denk dus niet echt dat je het je wederhelft kunt aanrekenen. de andere dag ging toch nog wel door?

Deel Deze Pagina