Wij hebben digitenne van KPN en internet. Nu wil ik eigenlijk wel weer een vaste telefoon, ik bel nu vanaf de computer gratis naar vaste nummers, maar zou een huis telefoon veel makkelijke vinden. Nu vraag ik me af of iemand misschien weet of het mogelijk is er nu nog een pakket van te maken. Wil wel even bellen, maarja misschien bespaar ik zo wel moeite en kosten. xx
Tuurlijk kan dat. Wij hadden internetplus bellen van hetnet en Digitenne. En nu is HetNet ook KPN dus ik heb gebeld of het niet samengevoegd kon worden en dat kon! Heb alleen wel de digitenne omgezet naar interactieve tv. 45 euro per maand. Internet, bellen en televisie.
ja klopt wat hierboven staat :d hebben wij ook altidj gehad zijn alleen vorige jaar oktober ongeveer over gegaan naar iets anders en andere provider
Je "koopt" dan een kastje erbij, daarmee kun je eigelijk altijd alles terugkijken, dingen opnemen als op een recorder, je kunt films bestellen en nog veeeel meer leuke dingen(zeggen ze) Wij krijgen het 7dec dus ben benieuwd!
Wij hebben ook sinds kort een pakket van internet bellen en Interactieve TV.. Na een moeilijke start bij KPN zijn we nu wel tevreden.. Ook voor 45euro.. ITV is gewoon digitale tv via internet, dus je bent internet van KPN wel nodig *lees dat je dat al wel hebt*, daarvoor hadden we Digitenne en je ziet echt verschil... Kwaliteit is een stuk beter.. Je kan opnemen, live pauzeren en later verder kijken, uitgebreid zenderpakket erbij nemen, dat hebben wij gedaan.. Ideaal...
wat betaal je nu voor digitaal televisie en internet? ik zit bij ziggo en betaal voor digitaal televisie en internet 37 euro. Volgens mij kan dat ook goedkoper! En mag ik ook vragen hoe jij via je pc gratis belt naar vaste nummers??
via een programma sms listo, dit gebruiken we altijd om goedkoop naar Afrika te bellen. Voor een euro ofzo heb ik een eigen vast nummer kunnen krijgen waarmee ik dus ook gratis naar vaste nummers kan bellen