adoptiebankje

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door draga, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fijne meevaller Herma!
    Het kan snel gaan met afreizen, maar het duurt ook vaak lang. Dus daar houden we wel rekening mee. Maar we hopen natuurlijk snel :)

2. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    JAAAAA we zijn gebeld door K&T we mogen volgende week op intake gesprek.:):):)

En aangezien de wachtlijst binnen een jaar is kan het nog wel snel gaan, oh kriebels,haha. Het komt nu steeds dichterbij.

3. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    He herma hoe is met jullie. al gewend aan het gezinsleven.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik hoor dan wel niet thuis in dit topic, maar lees wel trouw mee!! Drag-, wat fijn dat jullie volgende week 'al' mogen komen. Al tussen tekentjes, want jullie wachten al lang zat op een kindje.... Het lijkt alweer een eeuwigheid terug dat je mij in de wachtkamer van DD aansprak...

Wat bijzonder trouwens dat die wachtlijst zo snel gaat. Hoe kan dat? Staan jullie voor vele SN's open dat daarom de wachtlijst zo snel kan gaan? Sorry als je het al eens ergens geschreven had, het staat me alleen 1, 2, 3 niet zo snel bij.

Good luck!!! :)

5. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Nee we staan niet voor alle sn open. Maar de wachtlijst is nu binnen 1 jaar in Slowakije hoe het kan weet ik niet maar ben blij dat de lijst goed door stroomt dan hoeven we hopelijk niet zo lang te wachten.
    Ja het is al gauw een jaar of 3 geleden bijna en inmiddels ben jij al moeder geworden alles goed met jullie kindje? Ja we wachten inderdaad al lang maar we krijgen een kindje en dat maakt het wachten minder moeilijk. ER is licht aan het eind van de tunnel:) En sommige meiden van het adoptiebankje zijn intussen ook moeder geworden en hun verhalen maken het ook makkelijker. En de wetenschap dat ons kindje al geboren is en op ons wacht is gewoon bijna niet voor te stellen. Maar het is nu weer een stapje dichterbij:) Ik ben vanaf dat ik gebeld ben gewoon vol met adrenaline en heb de hele familie al gebeld,haha. Hoe 1 telefoontje je dag zo goed kan maken.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een super nieuws Draga! Goed zeg!
    Ik hoor ooo allerlei geluiden dat het op dit moment erg snel kan gaan in Slowakije. Heerlijk, fijn vooruitzicht!

7. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Nou dames,

Eindelijk even tijd voor een up-date.
    We hebben inmidddels het gesprek gehad.
    De eerste rekening is betaalt de papieren zijn bijna allemaal ingevuld.
    Het was druk,druk,druk. Maar het lukt allemaal;) Hopelijk krijgen we snel nieuws dat onze map kan worden opgestuurd. hoe is het verder met de rest?

Liefs Draga

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Draga, wat een supernieuws meis! Eindelijk is er een kindje die hopelijk z.s.m jullie hart zal verwarmen. Ik gun het jullie enorm. dikke knuffel en hou ons op de hoogte.

9. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Wat een goed nieuws Draga! En wat fijn dat jullie niet ,meer zo lang hoeven wachten . Spannend zeg. Bij ons alles goed, lekker van het gezinsleven aan het genieten!

Groetjes herma

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Op verzoek geopend.

11. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Dank je wel Myrthe:)

Nou dames weer terug van weg geweest:)
    Ben druk geweest met de papieren,mar was helaas te vroeg begonnen had moeten wachten op het telefoontje van K&t:(
    Maar was waarschijnlijk druk in mijn hoofd dus verkeerd begrepen.
    Nu dus wachten op het telefoontje hopelijk gaat dat snel gebeuren.

Hoe is het met jullie?

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ook hier nieuws. We zijn net thuis van onze rondreis door Sri Lanka! In Sri Lanka zijn we gebeld door K&T. We mogen 8 januari op intake voor een kindje uit Nigeria!
    Helemaal nog niet verwacht, omdat de pre wachtlijst wel een jaar kon duren. We staan er nu 3 maanden op.
    Spannend hoor!

13. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Wat super Saskia. he ik zou wel pen en papier meenemen. Wij hebben dat niet gedaan en achteraf spijt van gehad:) daarom dus alles te vroeg verzameld. Ik vond het hele leuke mensen en het was een fijn gesprek.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je Drage, voor de tip!
    Ik dacht ook dat ik alles meteen kon gaan verzamelen, maar dat is dus niet zo. Enig idee wanneer je de grote boze wachtlijst op kunt?

15. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Jaaa we zijn gebeld we mogen verzamelen:):):):)
    Dus ben al weer druk bezig. Dokter check, gemeente check.
    JKa we gaan weer met volle snelheid vooruit. Moet zeggen dat ik er wel vol van in mijn hoofd word bang dat ik iets vergeet of niet goed invul:(:).
    Maar zal wel goed komen. Nu nog de financieen op papier dat word moeilijker:D;)

Maar we hebben weer een stap gezet. Ong 2 telefoontjes verwijderd van ons kind

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat goed! :D
    Het is ook heel wat om te verzamelen hè...
    Die financieën worden bij ons ook lastig. Eigen zaak, dus accountantsverklaring nodig.

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Spannend meiden!!

WIj zijn na bijna 5 jaar vorig jaar augustus 2011 ouders mogen worden van een prachtig (sn) jongetje uit China!

Onze vergunninghouders was Kind en Toekomst.

(Als kadootje werd ik vlak na thuiskomst toch nog zwanger, wat we nooit gedacht hadden..) Dus binnen 1 jaar tijd papa en mama van 2 prachtige zoons.

18. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    DRaga succes met de papieren verzamelen , nu komt het toch steeds dichterbij!

Saskia wat fijn dat jullie op inatke mogen voor NIgeria! Super nieuws dat het toch sneller gaat dan verwacht.

HIer ook bemiddelt door K&T en i een fijjn gesprek gehad vorig jaar. Veel opgeschreven inderdaad want er wordt zo veel verteld

19. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Ja de papieren zijn de deur uit. Nu hopen dat alles goed is en dan hopelijk zo snel mogelijk de papieren naar Slowakije.
    En dan wchten op dat oh zo spannende en gelukmakende telefoontje.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Spannend Draga. Hopelijk zijn de papieren allemaal in orde.
    Wij mochten meteen starten met verzamelen. Ik heb nu bijna alles compleet. Wacht nog op 1 VOG, en dan kan alles naar K&T.

Deel Deze Pagina