adoptiebankje

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door draga, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    papieren waren nog niet helemaal in orde.
    En nu doet mijn huisarts ook nog moeilijk om mijn gezondheidsverklaring te tekenen:). Nu moet ik op zoek naar een andere arts. Hoe hebben jullie dat gedaan?
    Die van mijn man is klaar zijn huisarts heeft hem getekend.
    Maar mijn arts weigert mij lichamelijk en geestelijk gezond te verklarin want volgens hem is dat nooit vast te stellen dus doet hij dat niet.

    Nou Saskia veel succes met verzamelen en hopelijk zijn die van jou in een keer goed:)
     
  2. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeetje Draga!! Wat een gedoe...
    Wat had je huisarts eerst opgesteld dan?
     
  3. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

    Dat ik geen geslachtziektes of tbc heb, Maar ik had niet gezien dat het geestelijk en lichamelijke er niet in stond. Ik had hem zo'n 10 keer gebeld en de brief er bij gedaan hoe het moest worden na lang wachten en veel bellen had hij hem dan eindelijk klaar. HIj zou hem voor de kerst al tekenen maar meneer ging op vakntie dus was het al begin januarie terwijl ik begin december al naar hem toe was gegaan. Dus toen al drama:x. En nu als klap op de vuurpijl dit:):x. Ik snap best dat er regels zijn maar hij is al 6 jaar mijn dokter ik ben nooit ziek of iets anders. Volgens mij snapt hij de ernst van de zaak niet. Hij kan niet tekenen omdat hij niet weet wat er in de toekomst kan gebeuren ja dat weet ik ook niet, kan morgen wel onder een bus lopen( bijvoorbeeld)
    Maar als hij zo door gaat kan ik meteen bij hem langs voor valium,haha. hoeft hij ook niet meer te tekenen:(;)
     
  4. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Frustrerend!
    Bij ons staat lichamelijk en geestelijk er ook niet expliciet bij. Staat alleen dat we in goede gezondheid verkeren... Zal ook wel terug komen dan. Pfff!!i
     
  5. Herma

    Herma Bekend lid

    15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Jeetje Draga wat een gedoe. Nooit gehoord eigenlijk dat er daar moeilik over gedaan wordt. Kan K&T voor jullie iets betekenen , een brief opstellen of zo over de ernst van de zaak? Suces in iedre geval!
     
  6. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Nou Dames ik heb een andere dokter gevonden en kan daar van de week naar toe:).
    Maar het heeft wat energie gekost vandaag, heb de hele dag gebeld met verschillende instantie en artsen. Ik heb met K&T gebeld konden helaas niet veel voor me doen maar waren ook zeer verrast over de reactie van de huisarts.
    Vanmorgen met hem gebeld en de reden waarom hij het niet doet is omdat hij in de toekomst bang is schadeclaims, want stel dat er wat gebeurt(zou niet weten wat) met het kind dat dan de stichting een aanklacht tegen hem indient. Of als er iets met mij gebeurt het kind dan geen moeder meer heeft:(. Ben nu dus ook serieus op zoek naar een andere huisarts, het is niet zo dat hij slecht is maar mis gewoon de menselijke kant. Ik kom niet zo vaak bij hem dus kende hem ook niet echt goed. Maar na dit gedoe ben ik eruit ik wil een andere. Graag een dokter die mee leeft met hun patienten.

    Dus conclussie veel gedoe maar toch een dokter gevonden GELUKKIG!!!
     
  7. Herma

    Herma Bekend lid

    15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Gelukkig Draga!
     
  8. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ja alle papieren nu goed dus alles opgestuurd nu wachten tot het naar slowakije gaat.
    En dan zijn we eindelijk adoptiezwanger:D;)

    En hoe gaat het met de rest ?
     
  9. hypo

    hypo Fanatiek lid

    28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Ik schrijf eigenlijk nooit meer op ZP, maar wilde hier toch even laten weten dat wij sinds 2 maanden samen zijn met onze geweldige zoon uit China. Hij is echt geweldig, we genieten enorm!
    Dus dames.....volhouden, want het is het allemaal dubbel en dwars waard!
    XXX
    Hypo
     
  10. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat fijn Hypo!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Wat een fijn bericht!!! Hoe oud is hij?
     
  11. Rust

    Rust Actief lid

    10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Gefeliciteerd met jullie zoon Hypo!
    Wauw!
     
  12. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land


    He Hypo wat geweldig en gefeliciteerd met jullie zoon (wat klinkt dat goed,he)
    En geniet er maar goed van.

    Onze papieren zijn onderweg naar SLowakije,jippie voel me gewoon een beetje zwanger ;):D
     
  13. Rust

    Rust Actief lid

    10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Haha Draga, snap ik heel goed hoor!
    Jij van harte dat je al zo ver bent: adoptiezwanger!
     
  14. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier zijn ook alle documenten binnen bij K&T! Ze kunnen nu verstuurd worden naar Nigeria :D
    Je krijgt nog een brief als je officieel op de wachtlijst staat toch? En een rekening?
    En hoe lang zit er gemiddeld tussen de brief dat alle documenten ontvangen zijn, en de brief dat je op de wachtlijst staat?
     
  15. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik voel een schipholdeet aankooooooooooooooooomen!!!!!:D:D

    Hypo, ik had gehoord van Sikki, echt geweldig zeg!!!!!
    Geniet lekker van jullie wereldwonder!
     
  16. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hysterische Schipholdeet :D:D:D
     
  17. draga

    draga Fanatiek lid

    4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

    Misschien is het per land verschillend. Wij hebben nog geen 2e rekening gehad.We hebben wel een brief ontvangen dat het vertuurd is en wat extra info. Meer weet ik eigenlijk niet anders bel even met K&T datn weet je het precies.
     
  18. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben benieuwd. Ik wacht nog ff een weekje af. Ik geef ze even de tijd :)
     
  19. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We hebben contact gehad met K&T en we staan sinds 14 februari op de wachtlijst :D
     
  20. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    Wat goed Saskia!!! Hoe lang staan wensouders gemiddeld op de wachtlijst voor een kindje uit Nigeria?
     

Deel Deze Pagina