Hey meiden Werd net geattendeerd door iemand in mijn FB lijst dat er weer foto's gepikt worden en gebruikt worden als overleden kindje en een uur later leeft het kindje weer. Het gaat om verschillende accounts op twitter! Weet niet of ik ze mag noemen van ht beheer.
Je bedoeld zeker foto's van kindjes met bijv. een blauwe plek op het gezicht of gebroken been o.i.d. en dat ze er dan een verzonnen verhaal bijzetten?
Dit zijn foto's die van andere sites zijn afgehaald en hun het voordoen als hun eigen kindje, die dan weer overleden is. Maw. ze jatten foto's van je kindje en doen alsof het hun kind is en verzinnen er verhalen bij van ziekten etc.
En dan? Staat er dan een rekeningnummer bij ofzo? Of gaat het om de aandacht? Wil je mij die FB-namen ajb sturen in een PB?
Nee er staan niets bij over betalingen, het is denk ik puur de aandacht. Andersmans foto's gebruiken voor ziekelijke doeleinden. Nu ben ik gelukkig sowieso al wel voorzichtig met foto's.
Mijn kinderen staan altijd "onthoofd" op facebook Dan bedoel ik dus gewoon een foto zonder gezicht Ik heb daar weleens een reactie op gehad...waar is hun gezicht? Nou dat doe ik dus bewust. Triets altijd...ik weet nog het verhaal van Benthe hier op ZP.. dat was ook zoiets. Heftig
Als je gewoon zorgt dat je je foto's afgescherm voor niet vrienden is er niks aan de hand hoor. Ik scherm alles af, als je niet in mijn vriendenlijst staat kun je niks zien. Ik heb dat gecheckt door een valse account aan te maken en mijn account op te zoeken. Ook niet via vrienden hun vrienden, dit heb ik ook gecheckt
Nou idd, daar heb ik echt wel ff mee in mn maag gezeten. Was de eerste keer dat zoiets me echt aangreep.... ==================================== Let ook op dat er op FB een groep pedo's actief is, die foto's van kindjes steelt, en ze op een pedo-site zetten. Dus dames, zet je kindje NOOIT met de geslachtsdelen open en bloot op FB!!!!!! Wees gewaarschuwd!
Is er weer eentje bezig. Of misschien dezelfde.. En dat voor aandacht, misschien is wat aandacht van de psych wel iets...
Dit moet je natuurlijk op geen enkele internetsite doen. Ik plaats helemaal geen foto´s van mijn kids op internet. Nooit.
ik heb wel foto`s van jolie op fb en hyves en zop. maar het staat afgeschermd voor onbekenden alleen vrienden kunnen die zien. lijkt mij dat tegenwoordig bijna iedereen dat zo heeft.
Ik maak niet eens foto's met geslachtsdelen erop...nooit...ook niet voor thuis. Ik zou niet weten waarom.
Ja hier ook vooral van de bevalling En dat mn dochter toevallig voor badertijd dr teen in dr mond stopte haha en dat wilde ik wel op foto maar krijgt niemand te zien.
ik ook niet. Je moet je bedenken wat er met zulke foto´s kan gebeuren als er ingebroken wordt in je huis en de handel waar het op staat (mobiel, laptop) wordt meegenomen.....
Pas op? Wat heb ik daar nou voor last van? En als iemand een keertje een topi opent en het blijkt niet waar te zijn is er ook geen man overboord (tenzij het om een lid met veel topics en vrienden gaat) .
Ik heb bv een SUPER mooie foto van Beer toen ie net was geboren, daar zie je zn piemeltje vol op. Die heb ik wel op FB gezet, maar WEL met zn piemeltje weggeshopt. Kreeg toen van enkele vrienden op FB een compliment, dat ik daar goed over na had gedacht. Ook bij mijn vrienden kunnen pedo's tussen zitten, je ziet t jammer genoeg niet aan iemands neus...